• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Godmorgon på er allihopa

Vaknade 10.30 idag såååå underbart skönt....sonen vill se på andra sidan häcken igen gullig film...
    Vilket underbart väder idag, får bli en långpromenad sen när tjejerna har ätit, just nu ligger de bredvid varandra i sängen och äter på varandra sååå söta,blir varm i hela kroppen bara av att titta på de små liven.

Kottten:Hoppas bebben kommer ut nu i helgen,förstår att du känner dig uppgiven, man är så inställd på ett datum efter det är dagarna sååå långa och sega och man själv blir ju inte smidigare heller.
    En stor kram till dig

Castle:Ja snorungar här i Bankeryd det har vi verkligen,kan bli galen på dem.
    Vi bor nere i centrum just nu vid ica,i lägenheterna som ser ut som radhus.
    Men flyttar nu den 24/2 längre bort på området till en 5½ har bara en 3:a nu.
    Vi är ju några bankerydsmammor här inne,kanske skulle ta och promenera sen nån gång??
    Hoppas verkligen att din bäbbe kommer snart,håller tummar och tår.
    Ser så många magar i bankeryd varje dag kan ju vara du nån gång....mig går ju knappt att missa,har ju oftast tvillingvagnen med mig.Msn kommer inte att ändra på nåt härinne,jag kommer vara kvar här lika mycket.

Miidori:Starkt av dig att dela med dig,måste vart jättejobbigt för dig att skriva ner,ska ta och läsa det sen.

Calylite:Stackare...hoppas han blir pigg...och du lycka till på inskrivningen

Sommartider:Skönt med promenad,ska med ta en långrunda nu snart.

Alla ni andra hoppas verkligen att alla får en underbar fredag idag och att helgen blir underbar,alla härinne är så underbara människor fast man inte har träffat er,så är ni så underbara

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • J e n n y A

Hej och hallå!

Kotten: vad kan jag säga mer än din stackare. Som dom andra sa med så är det bättre om det får komma igång av sig självt. Låter jobbigt och höra det nu men det är sant.

Castle: Hoppas din bebbe också tänker titta ut snart. Håller tumarna för er.

Miidori: Tack för jag fick va med på ett hörn. :D

Nu måste jag gå och storstäda här för fy vad det ser ut här.

Hoppas ni alla får en trevlig dag.
    Tittar säkert senare igen.

Kram kram

• J e n n y A

Gravisen: GRATTIS till huset måste jag ju säga med.

• Calylite

Munksjön, vart ligger den?

Springsteen
    Vad jobbigt, skönt hon avrt bättre, jag hoppas denne slipper op men samtidigt så får man väll se vad som händer. Sålänge hon blir frisk är jag nöjd.

• Calylite

Tack alla andra för tumhållnigen :)

• Castle

Gravisen: Ville bara säga det angående huset... man tycker ju faktiskt inte att mäklaren ska ha några pengar från säljaren... den är ju knappast hans förtjänst att de fick huset sålt till er... stör mig så på mäklare ibland...

• Castle

Tintan: Ja vi Bankerydstöser kan ju ta en promenad eller fika, om vi inte altid kan ta oss till stan. FAst naturligtvis får stadstjejerna gärna komma till Bankeryd också!
    I sommar kanske vi kan ta lite picnik i trädgården om inte annat!
    Men just nu vill jag säga att mina fötter är inte till för att gå på... aj aj! De börjar bli så svullna :-/

Kottten: Föder du i Jönköping? eller har ni egen förlosning i Nässjö? Elelr kasnke du får åka till Eksjö? Tänkte annars att vi kasnke ses på förlosningen i helgen

• tokfiorna

Miidori: så otroligt sorgligt..tårarna rinner nu, visste inte vad du gått igenom, kan kanske förklara att du blivit den varma och omtänksamma person som du är..du har blivit mån om din omgivning, kom ihåg alla här att aldrig ta någon eller något förgivet, det är farligt, puss på er.

• Kottten

Tack alla! suck... bara gråter här hemma nu... jäkla hormoner!!!

Jo ja vet ju förnuftsmässigt att de bästa är att de får komma igång själv, men när hormoner o psyke inte samarbetar med förnuftet så blir allt bara skit! Men det är ju övergående som sagt!!! Ny koll på mån iaf...

Castle: Föder i Eksjö. O förresten, lycka till! Hoppas verkligen du slipper gå längre snart så du inte blir lika knäpp som ja... hihi...

• Angeelica83

Go morgon allihopa..

Usch vilken natt min fia lotta har haft feber och sovit jätte oroligt hela natten. hon va varm som glöd i natt.. tog av henne alla kläderna och gick runt o svalkade henne lite eter de så hade hon 39,1..Ledsen
    nu ligger hon på 38,6 ungefär hon är lite trött jag vet inte om de är för att hon sovit dåligt i natt.. tänkte avakta någon timme till. annars får ja ringa in. för hon är ju inte förkyld eller nått.. någon som har någon anning om va de kan va och va ringer man.??

ja jag håller me detta är en jätte härlig tråd med massa mysiga människor och jag hoppas verkligen de blir många träffar och grill fester till sommarenRäcka ut tungan

kramar Angeelica

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping