Godmorgon på er allihopa
Vaknade 10.30 idag såååå underbart skönt....sonen vill se på andra sidan häcken igen gullig film...
Vilket underbart väder idag, får bli en långpromenad sen när tjejerna har ätit, just nu ligger de bredvid varandra i sängen och äter på varandra sååå söta,blir varm i hela kroppen bara av att titta på de små liven.
Kottten:Hoppas bebben kommer ut nu i helgen,förstår att du känner dig uppgiven, man är så inställd på ett datum efter det är dagarna sååå långa och sega och man själv blir ju inte smidigare heller.
En stor kram till dig
Castle:Ja snorungar här i Bankeryd det har vi verkligen,kan bli galen på dem.
Vi bor nere i centrum just nu vid ica,i lägenheterna som ser ut som radhus.
Men flyttar nu den 24/2 längre bort på området till en 5½ har bara en 3:a nu.
Vi är ju några bankerydsmammor här inne,kanske skulle ta och promenera sen nån gång??
Hoppas verkligen att din bäbbe kommer snart,håller tummar och tår.
Ser så många magar i bankeryd varje dag kan ju vara du nån gång....mig går ju knappt att missa,har ju oftast tvillingvagnen med mig.Msn kommer inte att ändra på nåt härinne,jag kommer vara kvar här lika mycket.
Miidori:Starkt av dig att dela med dig,måste vart jättejobbigt för dig att skriva ner,ska ta och läsa det sen.
Calylite:Stackare...hoppas han blir pigg...och du lycka till på inskrivningen
Sommartider:Skönt med promenad,ska med ta en långrunda nu snart.
Alla ni andra hoppas verkligen att alla får en underbar fredag idag och att helgen blir underbar,alla härinne är så underbara människor fast man inte har träffat er,så är ni så underbara