• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

Miidori.. jag läser och jag gråter och gråter ännu mer.. Gråter
    sådant måste sätta djupa sår som aldrig kommer läka.  men man kan lära sig att leva med dem fast de gör ont..
    ja din mamma måste va en stark kvinna.. då vet vi alla vem du ärvt de avFlört

många kramar Angeelica och Tifa

• Springsteen

angelica: 3dagars feber??? kissar hon som vanligt??? färg lukt osv??? äter??? slö?? Ring barnmott... vi fick numret i vår bvc bok...

nu har de åkt... gud vad puttenuttig min farmor blev

• J e n n y A

Springsteen: Vilken BVC mottagning går/tillhör du? Har för mig du sa att du bodde på Öster?eller? :)

• Thullan

Promenad Runt Munksjön+Fika Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra
    Petra O willy O Lowa
    Tessan(tokfiorna) o siri
    Josefine o Molly
    Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)
    Tessan o Ebba
    Laila(blondie68) & Louise
    Johanna och Tjocka Magen (promenerar)
    Madde (Thullan) och Wilma
    Sommartider (sara) kommer på fikat..

Jag kan ha tjejkvällen hos mig om ni vill, men då får det blir en jämn helg för då har Wilmas pappa henne???
    Jag hänger med på babysång v.8 men orkar inte leta fram listan.
    Har läst typ 30 sidor nu. Tack för ni finns.
    Löjligt att vuxna människor i andra trådar har ont av oss. Man börja undra vilken nivå det är på eller vad som stör dem mest.
    Nu sitter jag hos Wilmas pappa o har kopplat in datorn o här ska jag bo i helgen
    Kram på er

• Pärlan81

Angeelica: Iblandfår dom små bara feber. Kan vara 3 eller 5 dagarsfeber men oftast så yttar ju sig annat med det också. Ibland blir det bara feber. Men går det ner så är det åt rätt håll tror jag! Men jag är sån som alltid ringer en gång extra. Det ska som nån skrev stå nr i din bvcbok. Hoppas hon kryar på sig!!!!!

• Miidori

oj här hade det skrivits mycket..nej tokfiorna du ska inte känna dej dum för det där med änglabarnen,jag hamnar på dom där sidorna jämt..och gråter en skvätt...är så otroligt känslig..

Angelicca
    :men fy stackars Tifa,och stackars dej...vad jobbigt..hoppas hon blir bättre..

Kottten: Stackare *kramar om*

Nu angående promenaden nu på Tisdag!!

Jag tycker så här!! Jag går och möter upp Tokfiorna och hennes kompis vid Ica på torpa vid 11.30...Sen går vi 3 vidare till nya musik och hämtar upp Thullan!..Sen så tror jag Therese o Ebba går till Juneporten? Sen så står alla vi där och väntar vid kl 11.45 vid ingången där uppe,så kan så många som vill träffas där?..Tycker juneporten är ganska bra, för dom flesta vet ju vart det ligger..För annars kanske det blir missförstånd om alla ska träffas nånstanns vid munksjön..För då har vi mötespunkten vid juneporten, sen kan ju alla ta sällskap ner till munksjön!...Vad säger ni alla om det?

Så alla som vill mötas upp 11.45 vid juneporten vid ingången där uppe!

Man kanske kan ha ett mötesställe där nere vid stan typ vid bankomaten där nere, typ vid den där kjell o kompani, nedanför Friskis o svettis typ vid 12.00? för dom som kanske bor på öster och där åt?

Sen så kan vi ju säga att vi fikar 13.20..fast vart? Kom med förslag så vi kan bestämma detta snarast..Så alla dom som ej ska med på promenaden vet?

• Counterfeit
    Juneporten 11.45 låter utmärkt för mig. Då kommer jag dit!  Kjell och Company är väl ett bra mötesställe som ligger i riktning Munksjön, för er som tycker Juneporten är en onödig omväg.

Trevlig helg alla, och jag hoppas Castle och Kottten får sina bebisar i helgen! Och Angeelica, din lilla flicka får krya på sig!
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Miidori

Braa!!

Då bestämmer vi!

Mötesplats Tisdag!
    11.45 Juneporten

12.00 utanför Kjell o kompani

Fika vart?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping