• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

Hello!

äntligen får man sätta sig här en stund..har plockat lite för att i morogn ta kort på vårt hem o sätta ut det  JIPPI...
     I morgon ska vi åka o skriva på kontraktet på huset  JIPPI....

Men oj vilka problem innan vi kommit hit...mäklaren måste ha stora fel någonstans...

Min svärfar var ju o bes huset idag o pratade då med husägaren o då berättar han att mäklaren hade ringt honom på morgonen o sagt att vi inte var intreserade längre  HALÅÅÅ
    vi har ju inte ens pratat med någon mäklare.....
    o när jag var för skoj skull ute på hemnet idag för att kolla på hus så ser jag att han har lagt ut "vårt hus" igen  HALÅÅ
    så idag har jag hållt på att smälla av...
    ringde husägaren ikväll o sa att vi vill ha det  så han ska ringa mäklaren i morgon o säga att vi kommer in o skriver kontrakt...o då jag berättar för honom att har sett det ute på hemnet igen blev han förvånad för det viste han inte.....helt otroligt vilken jä.. mäklare....
    han kan då verkligen inte vilja sälja hus.....så håll tummarna för att allt går som planerat i morgon...
    Blir huset vårt så e ni inbjudna till sommarfest sen  

• Gravisen

Springsteen = Camilla
    Blondie68 = Laila
    Miidori:cissie
    Tintan = Martina
    Pärlan81= Josefine
    sommartider=sara
    gravisen= Petra

ska lägga iner andra i address boken nu  men inga bilder från senaste fikat finns än..har inte fått tummen ur här 

• Gravisen

Kotten:  håller all tummar o tår här  hoppas att du snart har bebbe hos dig 

• Småbarnsliv

Springsteen = Camilla
    Blondie68 = Laila
    Miidori:cissie
    Tintan = Martina
    Pärlan81= Josefine
    sommartider=sara
    gravisen= Petra
    Småbarnsliv = Linda

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Kottten
    Tack allihop!!!! Guuu va ni e underbara!!!!!

Ni lär ju märka om jag blir hemskickad eller inte...

>--- ---<
  • tokfiorna

GOD MORGON!!!
    Ibland när man vaknar så är man på strålande humör, idag var en sån dag, man ser ju tom lite av solen och det att jag ska på afterwork ikväll kanske gör sitt? KUUL, det kanske vi skulle samla ihop oss till någongång..det är ju så mysigt att sitta och snick snacka över en öl..sen väljer man ju själv om man vill vidare eller hem framåt kvällen så man behöver ju inte missa fre myset hemma. Miidori låter som en strålande ide att ses vid ica..kanske att en tjej som skrivit här någon gång hänger på..vi var samtidigt på bb och har setts lite..

• jomi
    Lycka till Kotten!!!!!!!

Känner som dig Tokfiorna i dag är en bra dag!!
    Lite vårkänslor i kroppen trots snön...ska nog storstäda!
    Mamma till Wilma 061031
  • jomi

Gravisen: Har jag inte sagt det innan så GRATTIS till huset!

Mamma till Wilma 061031
  • Castle

Tintan: Fy för snorungar som slänger snöbollar. JAg har också sett att det brukar stå ungar där och slänga ner snöbollar, lite otrevligt!

Här hemma i Bankeryd är det 3 killar som också går runt och kastar snöbillar på bilar och på rutorna 1 gång på vårt hus.
    HAr för mig att du bode i närheten av mig? ( vid nybygget på backamo...) De drar upp skyltar vid nybygget osv och slänger iväg. Strax innan nyår så gick de runt och smälde smällare överallt, (varje dag klockan 17.00) framför bilar osv... har du också sett till dem?
    Blir så arg på sånt där strunt! Men de är ganska stora, så jag skulle aldrig våga ropa på dem... Då är la hela huset förstört efter det...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping