• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Småbarnsliv

Isako... Enligt dem gick det ju inte ha tryckimpregnerat virke utan det måste målas, rosa, vitt eller gult..
    Men det behövde vi fan aldrig göra på det andra stället.. Och vi fick inte stätta det hur som helst.

Ja, men det är lugnt om vi inte kör det längre, måste ju hem & laga middagen till gubben med   

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Springsteen

Blev bara jag o kottten på friskis idag då

Så jag kan med gott samvete tugga i mig en bulle efter

• Counterfeit

Springsteen: Jag hade redan en fikaträff, annars hade jag gärna hängt på.

förresten, kommer inte den här tråden att stängas? Vi måste ju starta en ny. Har nån redan gjort det?

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Nightwish

ja kanske bäst att starta en ny tråd!..Så kan vi försöka börja om från början utan massa tjaffs ;P..

springsteen: Väldigt trist det där med lägenheten :/..Hooppas att hyresvärden tar tag i det hela!!

• Springsteen

NÅgon annan får jättegäran starta en ny

Jag sa att vi går till malmborgs efter... inte värt att terrorisera samma fik för ofta
    Runt kl 12... gympan slutar ju 11:15  ungefär o så ska vi duscha o sååå...  Kul om flera kommer

lägger till dig Angelica.. missat några o de är inte meningen så hojta i så fall

• Nightwish

jag tänker inte starta nån ny! Men om någon annan vill det såå sääg till!

• Pärlan81

Heeej!

Kikar in o hoppas ni har det bra!
    Har molly i knäet så det går sådär att skriva. Kram

• Castle

Springsteen: Nu måste du berätta... jag har också mailat till dem ( på rosenlund) och väntar nu på att få något svar på vilken omgång jag får vara med på om det inte är fullt. Men är det inte så man ska göra? Som du skriver så står det ju så på hemsidan.

Nightwish: Tack så mycket, men Hamus såg lite förskräckt utt, han tyckte nog fotografen var en lustig prick.

Kottten: Det är klart att man har varit duktig och slängt skräpet pricis när man inte skulle ha gjort det

• Pärlan81

Castle: Vill bara säga Grattis!!! Kul att se dig!

• Springsteen
    Castle... ingen aning... funderar på om jag ska ringa dit snart... blondie hur gjorde du???

Kottten har tagit på sig att starta en ny tråd o jag kommer ha kvar listtråden..

Tycker att ni kan följa med oss på gympa igen om 2v... de var riktigt trevligt o jag behövde inte gå ut med Wilmer (och ingen annan heller )
  • Kottten

Tjohoooo!!!

vill bara meddela att de va toppen på gympan! Så alla ni som tvekar, haka på nästnästa måndag!! Kan även tala om att när ja e me så behöver INGEN skämmas!!! De här me armar o ben åt olika håll o sådär... ja jisses... men några fick sig väl ett gott skratt.

Ska se om ja lyckas me nystart av tråden till kvällen. Lägger in länken här så kan alla klicka sig fram sen. Vill juh inte missa att säga till nån så de känns bättre att lägga in här.

Springsteen: Du måste säga hur de gick me lägenheten sen när du vet!!! O tack för ida!! Hade jättetrevligt som sagt!!!

Väntar in fikadejt nu Skvaller o en god kaka! Kan de bli bättre???

Trevlig kväll på er!!!!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Thullan

Jag kan starta en ny tråd nu direkt. Låter den heta likadant.
    Kram

• Springsteen

fick svar om lgh nu för ett par minuter sen om att han skulle inspektera lgh under veckan o sen återkomma.. Fukten skulle åtgärdas och de var redan planerat!! Så nu hoppas vi på de bästa

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping