• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Godmorgon alla!

Var bara tvungen att skriva något här så ni ser att det faktiskt finns dagar då jag går upp innan tio Skrattande. Ska iväg och fika med en morgonpigg kompis, annars hade jag gärna legat kvar i den varma o goa sängen ett par timmar till idag... Men men, vad gör man inte för lite fika, haha..

Jag kommer väl troligtvis hänga på FL hela kvällen eftersom sambon åker iväg och spelar match i Sävsjö idag. 

Måste bara säga att ni är så himla goa på denna tråden. Även om det finns dom man inte har träffat än känns det ju som man känner varandra. Säger som Miidori, ni förgyller verkligen tillvaron . Så kul att man lärt känna så många nya människor. Jag hoppas att det fortsätter såhär och att våra barn blir lika tighta som vi är.

Nu har jag varit tillräckligt djup för idag Skrattande, måste väcka lilla busungen.

Kram på er alla här! 

Mamma till Ebba 061011
  • Sommartider

hej alla..va kul att solen skiner idag..
    Efter jag lämnat mina flickor på dagis fritids så gick jag ut med hunden en sväng..
    Han blir så glad när det är snö i skogen och nosen går och plöjer i  så det yr..
    Nu ska jag vila lite och ta lite frukost..
    Hej så länge..

• Kottten

Här igen *gråter* Vi mår på tok för bra för att de ska göra nåt. Alla värden e jättebra, mycket fostervatten finns o både bebis o ja mår tydligen alleles utmärkt! Så de vill inget göra. Läkaren gjorde iaf en rejäl hinnsvepning och hon vart mycket förvånad över att jag inget kände. Tydligen är ja så "duktig" på att slappna av för inte gjorde det ont det minsta trots att hon bad lite om ursäkt flera gånger för att hon var så hårdhänt... De måste va nåt allvarligt fel på  mig!!!! Hon konstaterade iaf att jag var öppen nästan 3 cm och bara en halv cm kvar av tappen, va nu det hjälper...

Nu drar ja täcket över huvet o återkommer när ja har trevliga nyheter. Känner att ja e en jä*la gnällig surfi**a just nu o vill inte utsätta er för det...

KRAM ALLA!!!!!!!!!!!!! >--- ---<

• Castle

Kotten: Ser att du är inloggad hihi! Lycka till idag!!Hoppas det går bra nu då!
    Själv var jag hos BM i går, men inget på g här inte... Men de satsade dock på att det skulle bli i helgen, natten mellan lördag och söndag... får väl se om deras känsla är rätt.
    HAde dock lite typ mensverk igår, snacka om att jag blev nervös... men det hände inget mer... förutom att jag låg vaken halva natten och funderade på hur detta ska gå igentligen
    JAg som aldrig varit direkt nervös, men nu är det sååå nära ju.

• Castle

Kotten: Nämen... vad tokigt, samtidigt som jag skrev så skrev du... och nu är du urloggad
    Tråkigt att det inte kunde göra något mer, men samtidigt så är det väl det bästa om det får komma igång på naturlig väg. Det brukar gå bäst då sa min BM iallafall.
    Känner dock med dig, det börjar bli en seg väntan nu...
    En vecka över tiden idag för min del! (eller som BM tjatar om... det är inte övertid förräns man har passerat beräknat datum men 2 veckor... SÅ jaja det är väl bara att stå ut.

Kram på dig!

• Castle

Hoppas bara att denna tråden fortsätter som vanligt trots att msn adresser har utbytts.
    JAg har själv ingen MSN ännu. Brukar använda min mans MSN ibland till gemensamma kompisar, men jag vill inte använda hans till alla er.
    HAn har erbjudit sig många gånger att fixa en egen åt mig, men jag har inte tyckt att det har behövts...
    Men nu kanske det är dags då trots allt. Får se om vi hinner fixa med det i helgen.

• Miidori

Vad goa ni är alla här inne :D..Blir så otroligt glad..

Kottten:
    Vad är det för envis bebbe du har i magen egentligen!..Nu får ju bebben titta ut snart, så du slipper att vänta i alla evighet..Tråkigt att det inte blev något idag...STACKARE!

Castle: Din bebbe verkar ju vara minst lika envis!..En evig väntan där med..Men jag tror det kommer hända något i helgen i alla fall, eller jag hoppas det åtminstonde!

• Miidori

Har skrivit i min blogg om den händelsen med min bror, vad som hände osv..Men varning för er som är känsliga, det är ett riktigt jobbigt inlägg! KRAM

• Pärlan81

God morgon alla!!!

Här blir det inga sovmorgnar inte Fuskisar ni! Zack vaknar vid 6.30 varje dag om inte tidigare haha. Men han går o lägger sig tidigt med!

Tycker med ni är så goa! Även att man inte träffat alla så känns det som vi kännt varran längre!!!

Gravisen: Fy vilken s**t! Vilket kämpande för ett kontrakt alltså!!! Grrr! Känner med dig!!

Kotten: Lilla vän, att det ska bli så! Tycker de ska lyssna mer på mammorna!!! Men du ska se att det nog sätter igång antingen idag eller imorrn, hoppas det!!! Styrkekramar!!! för det behöver man mot slutet!! Är du bf+14 idag? Jag gick över 16 dgr innan Zack kom, min kompis fick gå över 18 dgr

Tokfiorna; Klart vi ska!!! Vi ahr ju pratat om "tjejkväll" så det kan vi ju ta o planera på fikorna. Vore jättetrevligt!!!

Annars ska vi bara storhandla o mysa idag! Imorrn plaskar vi på babysimmet, hoppas hon gillar det mer denna gången!!!

Ha det gott alla ses väl här om ett tag igen hihi.

Kram kram Kyss

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping