• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Mizaja

Medistra! GRATTIS Oj stor kille:) BLir visst bara pojkar nu Lilla Frös Wilmer bröt trenden den 23/11 och sen har det kommit killar.

MN: Hoppas du är på förlossningen SNART. Jag fick Havandeskaps förgiftning med tvillingarna och då satte kroppen igeng det själv. Hoppas det blir så för dig! Du får kanske en pojk med då för att följa trenden:)

Kotten: Har du gått över med de andra 2?

Kul att fika på stan:) Jag vågar inte ta med Josef än *skäms* Min bästa kompis tycker jag är så LARVID med Josef och baciller men jag är verkligen rädd att han ska bli sjuk. Kanske blir man värre för varje barn?! Hon har i och för sig BARA en 7 åring och man glömmer väl fort:)

Kram / Maria

• LillaFrö

Grattis till Loke, Medistra! Fint namn!

Mizaja > Tror det var Boo´s Oliver som bröt trenden, men kanske var nån kille innan dess också efter "tjejtrenden"? Minns så dåligt.

MN > Håller som många andra här tummarna för att du är på förlossningen snart!

• Boo 79

Hmm, fick inte gravisen en pojk innan mig? Eller hur var det?

• Kottten
    Mizaja: första tösen kom precis som hon skulle En relativt smidig förlossning på mindre än 6 timmar!!!!!!

Den andra damen lät vänta på sig i 5(!) dagar. O dessutom tog den förlossningen nästan 12 timmar!!!!!

Så om ja följer mönster så går ja över 10 dagar o får ligga med värkar i 24 timmar... suck!!!! Men hoppet har ja kvar!!! Kan ju likaväl komma tidigare... *önsketänkande*
  • Gravisen

oj oj vad aktivt det har varit här de senaste dagarna då...

jo då det var ju jag som bröt trenden med lille Willy 

grattis till bebisarna Springsteen o medistra 

kan nog tyvärr ej på fikan på tor får besök då...attans oxå, men får hänga på nästa

• Thullan

Lägger in fikat igen så vi inte glömmer bort

Fika 11/1 kl.10.30 på Åhléns.

Kotten
    Thullan (Madde o Wilma om inte förkylningen blir värre)
    Therese o Ebba
    Cissie och Tindra(om inget annat kommer imellan)
    Pärlan81 med Molly (som ovan plus om det är på fm innan 12. pga sonen som går på dagis)
    Melim (Cicci)
    Castle ( min första fika träff... Äntligen kan jag hänga med!)

• Springsteen

Här lever man i ett hormonstinn tror jag... han vill amma minst varannan timme... och jag är inte säker på att de kommit igång än men har hört några kluckar så jag tror de!!!
    Ni som tagit eda... hade ni ont av den efter??? har gräsligt ont i ryggen där de stack.. måste be att de tittar på de i morron när vi åker in på 3dagars kollen...

Medistra.. japp vi måste varit där samtidigt!!! jag gick i  o för sig inte utanför rummet (åkte ju hem tidigt)... Sambon serva mig väldigt bra!!! Vilken BM hade du???? Jag var i alla fall supernöjd med servicen o allt!!! De hade nog ganska mycket att göra under fredagen... klockan hördes i ett...

• Småbarnsliv

Springsteen.. Jag vet att jag hade ont ett bra tag där de hade satt EDA efter förlossningen, säkert 1 månad & det är normalt..

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf ca 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Miidori

Roligt för er som fått era bebbar nu :D...Nu väntar man bara på att MN ska få sin bebbe oxå...kanske är nått på G där kanske?...Bara o vänta o se :D

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping