• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    jomi... jag har en underbar sambo som ställer upp.. vi har blivit upppassade med mat från våra föräldrar och jag sover mycket bättre i min egen säng... frågade dem vad de kunde göra som jag inte kunde göra hemma och de hade inget svar på de

Har varit på 3dagars koll idag... han hade gått ner lite för mycket i vikt.. men ingen större fara, vägde honom före o efter ett mål..  o mjölken har runnit till ordentligt först i dag   så extra viktkoll i morron...
    men humöret svänger i dag...GråterSkrattandeGråter
  • Tintan

Medistra Grattis
    Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • AnkieE

Hej!
    Ankie heter jag, 27 år och har en dotter på ca 3 v. Bor 3 mil utanför Jönköping och tycker det är roligt att se att ni har en grupp med Jönköpingsbor här. Hoppas det går bra att jag hänger lite här också.

• Pärlan81

Välkommen så mycket Ankie! Här får det nog plats hur många som det bara går!

• AnkieE

Jag som är oerfaren föräldraledig tycker det är lite ovant att gå hemma. Skulle vara tacksam om ni har tips på aktiviteter som ni rekomenderar att man kan göra med små i Jönköping.
    Tänkte börja på Friskis och Svettis mammajympa. Någon med erfarenhet av det?

• MN72

Medistra: Grattis till sonen! Har nog glömt att skriva det *skäms*

AnkieE: Välkommen till tråden

Idag har jag varit en tur till förlossningen. Mina mediciner för gallsyrevärdena är slut och pga det plus att mitt blodtryck är lite högt så vill de att jag ska föda snart. Passar mig utmärkt! Hade hoppats på att det skulle bli igångsättning idag, men livmodertappen är inte mogen än, så läkaren ville avvakta ett par dagar till. Fick iaf en tid för igångsättning på fredag morgon. Inte så kul tid med tanke på rundturen, men bättre att veta att det blir då än att bara gå och vänta.

• Thullan

MN72: Tänk att senast fredag har du din bebis hos dig, känns bra va?
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping