• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

ska vi bestämma åhlens 10.30 på torsdag då?

• Kottten
    Miidori skrev 2007-01-06 23:31:13 följande:
    ska vi bestämma åhlens 10.30 på torsdag då?
    Okej för mig!!!!!
  • Thullan

Nu har jag vaknat med ryggvärk o huvudvärk. Har diskbråck så det har börjat spöka igen, kan inte sova alls. Klarar inte av att bära Wilma men man måste det ändå. Fundera på att jag ska sjukskriva mig idag från jobbet, jobbar extra denna helg.

Kl.10.30 ses vi på Åhlens!

Kram

• Micki83

men thullan: om du har så ont att du inte kan bära wilma är det klart du inte ska jobba. tänk på dig själv. hoppas du mår bättre snart!!

♥Alma♥ 060601
  • Thullan

Micki83: Tack. Jag skrev en lapp redan igår på jobbet att jag kanske inte kommer idag. Ska ringa dem kl.8 när första börja jobba så får de ringa folk o får de absolut inte in nån så får jag väl jobba.
    Kram

• MN72

God morgon i tråden! Här har det varit en stökig natt. Trodde att vattnet gick när jag var på toa och kissade en hel ocean. In på förlossningen för kontroll - inget vatten . Hade däremot högt blodtryck, spår av äggvita i urinen och svullna ben. Nu misstänker de havandeskapsförgiftning. Fick åka hem iaf och ska till bm för extra koll imorgon.
    Kan det inte vara slut på det här eländet snart. Har ju precis blivit av med klådan och så kommer det här istället. Trött på det här nu

• Miidori

MN: Stackare...Hoppas att din bebbe kommer snart, så du slipper detta!Är inte roligt ifall du fått havandeskapsförgiftning :/...Hoppas att det går bra hos BM idag, och att det inte är något!..MASSA KRAMAR

• Miidori

Bra att vi bestämt tid, så inte det blir veligt och ingen vet nått tillslut ;P

• Miidori

Thullan: Jobbigt för dej, var hemma idag tycker jag, ta hand om dig själv och Wilma...Du måste tänka lite mer på dej sjlälv:DKRAMA

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping