• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Vad bra MN :D:D..Håller tummarna för dej!!

• Springsteen
    AnkieE skrev 2007-01-09 10:49:23 följande:
    Jag som är oerfaren föräldraledig tycker det är lite ovant att gå hemma. Skulle vara tacksam om ni har tips på aktiviteter som ni rekomenderar att man kan göra med små i Jönköping. Tänkte börja på Friskis och Svettis mammajympa. Någon med erfarenhet av det?
    Välkommen!!! De hade jag me tänkt.. är min kompis som har den... men litar inte på att hon ger ett rättvist omdöme Fast de dröjer nog några veckor innan jag ska dit...

Skönt att ha ett datum MN????

Min lilla har nu gått upp ordentligt sen igår... och vi fick sova mellan ett och sex inatt... helt underbart nu funkar de äntligen me maten ( o lite tillägg!!!) o han verkar nöjd...
  • Pärlan81

AnkieE: Finns ju babysim på både atlantis (där ska jag gå, gick även där med sonen) och på rosenlund. Sen finns det babyrytmik, babysång, öppna förskolan. Ska börja på nåt liknande med min son det där på friskis med en kompis o hennes son. Sånt är ju kul med!

FInns väl mammyoga med va?

• Mizaja

Anki E Välkommen!

MN Vad skönt med ett datum! jag fick ju också det och efter det avr allt lättare tyckte jag. Hur många + dagar är du på fredag?

Min livmodertapp var INTE ALLS mogen när jag blev igångsatt men jag fick en tablett (eller en 4 av en tablett) "uppstoppad" som mognade tappen. Den var effektiv sen tog de hinnorna. Hoppas det kommer igång innan...

Springsteen SKÖNT att de funkar med maten nu!

Jag har en kille här som bara äter och äter Undrar vad han kommer väga på torsdag en BIT över 5 kg skulle jag tro:) Han är 4 veckor i morn.

Kram / Maria

• Tiingeling

Mn; skönt att ha fått et datum antar jag? du kommer nog inte märka rundvandringen så mycket, det gjorde inte jag som åxå var där en fredag..... håll dej innaför dörren vid tre
    Hoppas att allt går bra....

Springsteen; skönt att det går åt rätt håll nu då. Felicia gick åsså ner mycket i början men ändå hade jag mjölk för säkert trillingar......

Sitter å väntar på att de ska ringa från kirurgen så jag får en operationstid snart, blir tokigt å inte kan äta vad jag vill....

• medistra

usch, när vi kom hem från att ha varit och vägt och gjort PKU-prov på Loke så hittade vi en svårt skadad katt i vårt flerbilsgarage, den låg och gömde sig under en bil och när den åkte släpade den bort sig in under vår bil

hela bakpartiet släpade den, den måst ju ha blivit påkörd eller nåt, stackarn

sambon körde den till djursjukhuset, hoppas bara att den klarar sig nu

vi har sett katten flera gånger här på vår gård och i garaget, en jättekelig go katt, verkar vara hur snäll som helst, vi har bara ingen aning om vems den är, men nu har vi meddelat fastighetsskötaren också så om någon frågar efter den så vet han

mår så dåligt när jag ser djur som har ont, bilden av hur den slöpar sig fram med bara framtassarna har liksom "bränt fast" i mina ögon, usch, stackars

• Miidori
    Medistra: Fy vad hemskt :/...Stackars katt, hoppas den klarar sig!
  • Miidori
    Thullan, Bebis i oktober :Vad roligt att ni oxå skickade in bilder på era små sötizzar på expressens lokala hemsida :D:D...hihi..^^
  • Tintan

Vad är det för hemside adress dit?? till expressen??
    Sen finns det en sida som heter
    www.jnytt.se
    Kram martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen

www.expressen.se o sen länkar du dig till jkpg Skrattande

Tintan skrev 2007-01-09 15:37:24 följande:
    Vad är det för hemside adress dit?? till expressen??Sen finns det en sida som heter www.jnytt.seKram martinaMamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping