• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Micki83

MN72: hoppas det löser sig och inte blir några problem. inte kul att ha en jobbig natt. vet hur nervig jag var när mitt vatten gick.... hoppas du får sova lite idag

♥Alma♥ 060601
  • Springsteen
    Thullan klart du ska vara hemma

MN... de tar visst aldrig slut.. hoppas de sätter igång dig snart då om de inte vill själv...

Vi har fått sova ganska bra i natt... varannan timme har han velat tutta.. o mellan de har jag fått sova.... Men aj vad de gör ont i brösten o inte har de runnit till heller....
  • Kottten
    MN:s bebis!!! Nu får du sluta att va taskig mot din mamma!!! Du måste förstå att det är hon som ska ta hand om dig de närmsta 20 åren!! Så se nu till att komma ut!!!!!!

Håller tummarna för dig MN att de löser sig snart!! skickar över lite styrkekramar!!!

Thullan! Krya på sig o självklart ska du inte jobba!!!! Se till att få bukt me ryggen så vi kan ses på fikan på tors!!!!

Nu ska ja åka till min mor o hämta hem mitt lilla monster Vi var där på besök igår o hon ville stanna kvar... Så får ja se hur fullproppad hon e me godis o kakor...

Ha en bra da allihop!!!!!
  • Thullan

Har ringt mitt jobb, vi har dåligt med vikarie så hittar de ingen så kommer jag ändå sa jag. Min rygg kommer jag inte undan med då jag har diskbråck men jag kommer på fikat även om ryggen krånglar, kan inte gå här hemma hela dagarna

MN: BEBIS KOM UT NU!!!!

Kram o tack alla för ni är så snälla!!!

• medistra

hej allihop!

har kommit hem från BB nu, har en liten Loke med mig hem som föddes i fredags eftermiddag, en kort liten tjockis 4090g och 49 cm lång

allt gick bra, behövde ingen igångsättning igår alltså

grattis till dig Springsteen!
    vi måste ju fått våra killar samma dag då?

håller tummarna för dig MN att du inte behöver vänta länge till, kanske ligger du och föder just nu?

• medistra

Springsteen: jag är snurrig av amningshormonerna
    ser ju tydligt att vi fick på samma dag

2006:

Augusti
    Thullan: BF 28/8, Fick en dotter, Wilma 22/8

September
    Pärlan81 son född -04, dotter född 29/9

Oktober
    Miidori: BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober: BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    Jomi: BF 17/11 Fick en dotter Wilma 31/10

November
    Tintan: BF 26/11,fick 2 döttrar Emilia & Michelle 15/11,son född 2003 Benjamin
    gravisen BF 31/10, fick en son 15/11,, en dotter fött 04
    LillaFrö: BF 24/11, fick en son, Wilmer, 23/11

December
    MN72: BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:

Januari
    Springsteen: BF 3/1 Fick en Wilmer 5/1
    medistra: BF 7/1, son född 05, fick en Loke 5/1
    Kottten: BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

Februari:
    Castle: BF 2/2, första barnet
    MELIM: BF 12/2, första barnet

Mars:
    Stina84: BF 5/3, första barnet

April
    Counterfeit, bf 7/4

September:
    Småbarnsliv, bf 12/9

• Thullan

medistra: GRATTIS!!

Jag blir tvungen att jobba ikväll, de få vikarie vi har var redan upptagna på andra ställen så jag jobbar. Få se det positivt, förlora ju inga pengar.
    Kram

• Miidori

grattisss medistra!!! =)))så rooligt  :d

• Kottten
    Grattis medistra!!!!

Nästan en riktigt babyboom här nu juh!!!

Nu e de visst bara ja kvar i januari... o de lär väl bli februari me min otur...

Tänk att de va så många flickor som föddes ett tag o nu har bara varit pojkar ett tag. Får se om det är en trend eller om de håller i sig. Här tror vi ju att det bor en liten pojk. Bara att vänta o se...
  • Tiingeling

Grattis Medistra å Springsteen!!!
    Å mera pojkar, bra för det börjar väl jämna ut sej med alla flickor nu va? Nån som har koll?

Springsteen, ja visst fan gör det ont, men det är bara å härda ut tyvärr.....
    Jag hade ju mjölk redan innan förlossningen men det blev ju ännumer när hon kom ut så mig fick de ju "tappa ur" för jag hade så mycket..... hoppas att det kommer igång snart för din del......
    Har börjat inse att jag har det rätt bra med sovtiderna, hon sover från 23 på kvällen till 7 på morgonen.... himmla skönt!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping