• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

GRATTIS Bebis i oktober!! :D:D...

mamma till tindra 8/10-06
  • Tiingeling

jomi, ja det är lite tufft å inte va helt frisk när man har en liten....
    sitter i skrivande stund å väntar på att läkaren ska ringa å ge min operationstid.....
    har precis klämt i mej en semla, hoppas att det inte får gallstenen å löpa amok där inne....

• jomi

Tiingeling: Tyckte om fodralet med blå blommor och det med stjärnor....impad av att du syr dem själv!

jobbigt det där med gallan,får hoppas att du får en tid snart.
    Inget roligt med op men då ska du ju iaf må bättre sen...

Jag ska också smaska i mig en semla sen....måste låta maten sjunka lite bara

• Thullan

En fråga kanske dum men jag frågar: säljer de semlor på åhlens fik? vet nån om de är goda iså fall?

• MN72

Thullan: Har för mig att de gjorde det förra året, men att de inte var nåt vidare.

• Thullan

Ska inte äta semla där då. Få äta nåt annat gott.

• Pärlan81

>Grattis Medistra! Loke var fint namn! Det ahde vi ju som pojknamn! men vi fick en underbar Molly istället Hoppas allt gick bra!

Idag har vi vaccinerat lillpluttan, ett litet pip sen lika glad som innan. Hon skulle tagit den förra veckan men hon var sjuk då.
    Hon vägde 6680 o var 63,5 cm en tjockis också , blir väl lång som brollan verkar det som.

Grattis Springsteen!!!

• Kottten

Jaha... så har man jobbat sista dan nu då... Bara att vänta... suck!!!! Tur att de blir fika på tors så ja har nåt att se fram emot!!!!!

• josieposie

hejsan!
    Kul att det händer så mycket här inne!
    Grattis till er som fått bebisar nyligen!!
    Med oss är allt bra, vi har varit hos Alices mormor i helgen och blivit bortskämda, så skönt!!
    Kul att läsa att era bebisar gillar babysim, vi har anmält oss till nästa omgång som börjar i mars på Rosenlund. Hoppas att se några av er där.
    Ha det bra.
    jossan & alice

• medistra

tack för alla grattishälsningar!

Springsteen: jag hade en bm som hette Kerstin Karlsson, hon var jättebra
    visst verkade de ha mycket att göra, min bm sprang mellan mig och ytterligare två andra berättade hon, hehe, verkar poppis att föda barn på fredagar
    antar att de andra var lika måna om att bli färdiga innan klockan 14.00 precis som vi (klarade det precis, han föddes 13.45), inget kul att ligga och skrika när rundvandringen börjar

jag tog också EDA den här gången, och gjorde det inte med Lukas, och jag har också ont, fast kanske inte precis där den suttit utan mer som ett bälte tvärs över korsryggen, hade det inte så när Lukas fötts så kanske beror det på bedövningen då, vi ska tillbaka för Loke-koll på BB i morgon och då skulle de kolla upp mig sa de

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping