• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

Micki: vi letar hus i Forserum ni då?

• Pärlan81

Gravisen; Vi har kollat lite i forserum med, hur är det där? Förrutom billiga hus då

• MN72

Tack för alla grattis

Hinnesvepningen i tisdags gjorde susen för att få ut min envisa bebis. Vid 21 tiden började jag få sd med 10 min mellanrum och vid midnatt var de så kraftiga att jag insåg att det inte skulle bli nån sömn. Tog 2 alvedon och försökte vila några timmar. Vid 3 steg jag upp och åt lite och då satte det fart ordentligt. Gick från 10 till 3 min mellan värkarna på nolltid. Kl 5 kom vi in till förlossnigen och 10.46 föddes Emil. Han vägde 3940g och var 49 cm lång. Vi stannade kvar på förlossningen över natten och åkte hem efter lunch idag. Nu är det väl snart dax att krypa ner i sängen. Har inte hunnit få många timmars sömn sen i tisdags.

• Tintan

Grattis MN till Emil Kram Tina

Skulle nog kunna följa med på lunch den 18/1 ska fundera på det lite...men det vore riktigt skoj
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Selva

Snart flyttar jag till Jkpg! Ser fram emot detta äventyr!

• Thullan

MN: GRATTIS till Emil!! Mår ni bra?

Nu ska jag iväg på kurs eller den börjar 9.30 men måste hinna med allt jag ska innan.
    Kram

• Micki83

grattis till emil!!!

gravisen: vi letar runt hva. jag bor gärna runt taberg men inte sambon så det blir nog hva trakten.

jag har bara overall på alma, bara det är för varmt ibland. är ju inte så kallt ute nu. har även vindskydd på vagnen och så ligger hon på en fårfäll. är det över 7-8 grader brukar jag ta extrabyxor och en jacka istället.

♥Alma♥ 060601
  • Castle

Hann inte in här mer igår, tack för den trevliga fikastunden. Min man trode inte vi var kloka som satt så länge på fiket.

Jag får fundera på Lunchen på Torsdag, vet inte säkert om jag följer med.

Kram på er.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping