• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

Hej svejs!

Åååå va ni verkade haft trevligt på fikan... synd att ja va tvungen att ställa in... men ja ska itne klaga, fick ju ytterligare två underbara dagar på jobbet istället!

Kan tyvärr inte luncha nästa vecka heller Min barnvecka o måste passa skoltiderna då. Alltså inte läge att dra till jkpg o lämna tösen själv hemma...

Ja hoppas på en ny fika eller liknande veckan efter eller annat tillfälle då ja kan få träffa alla människor.

O ja har inte fått tillbaks min uppkoppling än men hoppas på nästa vecka. Sitter nu på bibblan... men de går bra de me.

O förresten: GRATTIS MN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk att de blev en bebis till slut

Ha de gott allihop!!

• therese o ebba

Hej! Idag vände sig Ebba från rygg till mage!! Hon låg o kämpade ett bra tag i sitt babygym innan Skrattande...

Önskar alla en trevlig helg!

Kram therese

Mamma till Ebba 061011
  • Tiingeling

Grattis mn till lille Emil!!!

• Miidori

Thullan: Hoppas att kursen idag gick bra :D...KRAM

• Mizaja

Therese! vad duktig Ebba är! Är inte det tidigt??

• Miidori

Vad kul Tessan, nu kan båda våra prinsessor vända sig från rygg till mage..Våra bebbar är väldigt tidiga och nyfikna..Jag tror att både Ebba och Tindra kommer kunna gå tidigt! KRAM

• Mizaja

Miidori: Åh vänder sig Tindra med Duktiga tjejer! Ja det måste vara tidigt:)

• Miidori

Yepp hon vände sig för ett par dagar sen :D..Underbart kul att se..Men hon har kämpat med det ett tag :D

• therese o ebba

Mizaja: Jo, det är nog tidigt. Tror min mamma sa att jag vände mig när jag var fyra månader (Ebba blev ju tre månader igår Glad). Hon är såå duktig. Lite roligt att Tindra vände sig första gången för tre dagar sen o Ebba är tre dagar yngre, alltså precis på dagen lika gamla Skrattande...

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping