• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Grattis Ozzie!!

Mamma till Ebba 061011
  • Micki83

gravisen: ja då kanske vi ses på nån visning. vi letar oxå. har gjort det iof lääääänge. vart letar ni nåstans??

jo rs är ju lindrigare i år. men det är nog en god ide att hålla sig borta från a6 och stormarknader (iaf i rusningtid) med barn under tre månader. allra känsligast är dom första månadern men upp till sex månader är det fortfarande lite farligt. stan är mkt bättre eftersom det är luft emellan butikerna, blir inte så instängd då.

grattis till bebisarna!!

♥Alma♥ 060601
  • therese o ebba

Hej! Tänkte bara säga att jag numera heter therese o ebba (tidigare bebis i oktober)!

God natt!

Mamma till Ebba 061011
  • Thullan

Bra med så många svar om RS-viruset, man får inte för mycket info om det. Här är det oxå så att förkylda barn inte få träffa Wilma, då Wilmas kusiner går på dagis så får de inte träffa Wilma när de är förkylda. Men isolera oss gör vi inte, då skulle man bli tokig. Öppna förskolan är då oxå en plats man får passa sig för. Nog pratat om detta nu, tack alla för era svar.
    Kram

• AnkieE

Hej!

Har ni några tips här hur man kan på bästa sätt vårda sina bröst under tiden man ammar så de inte blir helt förstörda i utseendet?
    Har redan (har ammat ca 4 v) fått röd- och blåsprängda streck på brösten....*suck* Kommer de försvinna?
    Vad säger ni med erfarenhet?

• Counterfeit

GRATTIS Ozzie och MN72! Vi väntar med spänning på rapport från MN72...

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Mizaja

Ozzie! Grattis till sonen:)

Hur var fikat idag?

Josef och jsg börjar på babyöppet idag på Familjecentralen på Dalvik. För bebisar mellan 1 och 5 månader (inga syskon får komma). Trevligt ska de bli:) Pärlan 81: Ska du gå? eller är din pojk hemma på em?

Gravisen kul att leta hus!

Therese skönt att vacineringen gick bra!

Kram / Maria

• Mammsing

Ozzie, Grattis!

AnkieE, ofta så försvinner strecken av sig självt. Tänk på att smörja med mjukgörande så du håller huden i gott skick. Sen så påverkar inte amningen i sig brösten så mycket utan det är själva graviditeten som förändrar dem och Gravitationen så klart

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping