• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Här har vi sovit större delen av dagen då någon inte ville sova i natt!! Har varit o handlat lite och nu ska vi göra mat ohc sen mysa i soffan med glass

ställde mig på vågen idag har gått ner 13kg av de 15 jag hade gått upp på 8 dagar   Måste varit ganska mycket vätska!!!!

• Thullan

Springsteen: Grattis, så var det för mig oxå. Sen har jag gått ner ytterligare 7 kg efter det.
    Kram

• Ozzie

Springsteen och MN: Hur mycket vakna är era små?
    Sitter ni och slumrar till när de ligger
    och äter länge?

Filip sover för det mesta förutom vid amning och byte av
    blöja. Tittar vid några tillfällen per dygn nu.

Filip äter i ca 10-20 min per gång. Första två dygnen fick man
    verkligen kämpa för att väcka honom så att han skulle äta.
    Sedan sov han 1,5 timmar emellan amningarna på natten och 2 timmar dagtid. Nu är han en vecka i morgon och i natt sov han
    2-3 timmar emellan amningarna.

• Blondie 68

Min dotter sover 4 timmar efter varje måltid. Sen till natten sover ca 7 timmar. Hon e en riktig sömntuta. Fast nu har hon kolik.

• Småbarnsliv

Micki83, jag önskar att jag hade blåst bort till en mjuk & go säng idag. Är trött dygnet runt, inte jävlar kan man väl bli så trött av att vara gravid eller???

Jag vill sova JÄMT.....

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Thullan

Småbarnsliv: Jag var jättetrött under min graviditet även att jag åt vitaminer. Sen är det nog vädret oxå.

Idag blir det att rensa på vinden tror jag. Men inte nåt man ser framemot.
    Ha en bra dag.
    Kram

• shqiperi82

Hej! Undrar om det finns några mammor/blivande mammor som ska ha barn eller har fött nu i Januari/Februari... Jag ska ha mitt andra barn den 28:e Januari...

• Pärlan81

Nej här står vi fast fortfarande hua vilken blåst! Tur att det intevart dagis idag då hade vi nog stannat hemma!!!

Thullan: Går du på ROsenlund på babysim? Vi ska börja nu v5 på atlantis ska bli så kul, Molly kommer var så retlig i sina rosa badbyxor haha, kom ihåg Zack han var som en boll i vattnet första gången. Sen lärde han sig att plaska, plaskade ner alla barn o föräldrar haha. Rätt kul!

Annars har helgen gått lika fort som vanligt, men det har vart så mysigt!

KRam kram!!!

• Thullan

Pärlan81: Japp vi går på rosenlundsbadet, Wilma fick det i doppresent av sin mormor. Hon älskar det verkligen. Wilma har badbyxor i röd/rosa färg med gula ankor på .

Jag har varit ute i stormen, tog bilen o det var så blåsigt att bilen "stannade" upp vid ett ställe, lite läskigt.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping