• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    Stina: GRATTIS!!!! Stor tjej juh!! Njut för fulla muggar av din bebis!
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • stina84

Miidori: Kunde inte svara på ditt gästboksinlägg så jag tackar här Kort kommer, har inte orkat än, kom hem idag

• Kramis Fia

Miidori: Tusen tack!

Stina: Graaaaaaattis till lilltjejen!!

Kotttori: Bil? Oj, det blev lite svårare för mig att förklara....åker bara buss...än så länge...

Först måste du ta dig till Jönköpings centrum, Juneporten (tågstationen) iaf.....

• Kottten

ja tar ut en karta från eniro när de e dags! Brukar funka jättebra! Men tack ändå!!!

Shit va tiden går fort när man har trevligt!! Nu ska ja tänka på refrängen!!!

*Viskar* törs knappt säga de här men ja har rätt ont i halsen idag o ena örat... tänk om ja oxå ska bli sjuk... usch!! men om man inte pratar så högt om de så kanske de inte blir nåt... hihi...

Go natt!!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Kramis Fia

Kottten: Natti...

Sjuk är man här också, förkyld o hosta....vet inte hur jag ska bli av med hostan... Slutat röka har jag gjort...men hostan är kvar...

• Springsteen

Grattis Stina!!!!!!

VÄlkommen KramisFIa VI behöver lite nytt blod här inne.... Bodde du i HVA??? vi flyttar dit 1juni

Här är man borta en kväll och de är jättemycket tjafs måste man hålla koll på er jämt
    Men de är skönt att de är högt i tak

Lillen kan inte vara pigg här.. har sovit HELA dagen... vaknat var 3-4h o ätit.. mot varannan timme annars och minst 2-3vakenpass... somnar direkt efter att han ätit... .. usch... jag mår sämre när han mår dåligt än när jag själv mår dåligt
    Hoppas att alla andra börjar bli piggare oxå

Tintan... de låter jättekul!!!! Kan höra med "Faster Jenny (piplarsson)" om hon vill oxå  fast hon jobbar dagtid i o för sig....

• Kramis Fia

Springsteen... Tackar!! Alltid kul med lite nytt... Yes, jag bor på Öxnehaga i Huskvarna... Till var i Hva ska ni flytta??

• Tintan

Grattis Stina gumman
    Så glad för din skull att hon är hos er nu, ska bli skoj att se er ute nån dag sen,ta nu hand om er och vila
    Kram på dig

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan
    God Morgon

Hoppas att alla har sovit gott och att alla får en underbar dag idag.
    Här har vi vart uppe sen 7 sonen vill ha hjälp att sätta på tv:n och sen var det ingen ide att somna om för då tyckte tjejerna att de kunde få lite mat
    Idag blir det en lugn dag, mannen jobbar extra idag och imorgon han ringde innan och då snöade det på tosvik huuuuaaa....
    Ikväll ska vi bort på 60 års kalas det ska bli trevligt att träffa hela familjen.
    Men man får väl ta tag i sitt liv lite nu, tjejerna har somnt och jag måste diska.
    Sköt om er
    Kram Martina
    Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kramis Fia

Tintan: Gomorrn på dig också... SNöar på Torsvik? Hahaha Jaha oj, då blir min gubbe MEGAglad...inte! :p Han arbetar också på Torsvik...

Hoppas du har sovit gott också och önskar dig en fin dag me...
    *Kramis*

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping