• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

här har de inte hänt mycket idag... Har varit en sväng uppe på a6 HELT ENSAMMA o sen har jag scrappat ett par födelsedagskort...  helt otroligt att i stort sett alla mina släktingar fyller jämt i år.. vi har 2st 50år 2st 70år 1st 60år 3st 25år 1st 80år o sen alla andra som vi brukar fira
    o nu har vi varit en sväng på maxi....

Nån som böjrat planera semestern än???? Vi kanske ska till öland.. men inget bestämt... VÅrt läger vi skulle anordna ställde vi in i alla fall i torsdag.. o de var ganska skönt...

• Kramis Fia

Springsteen....nee har inget planerat till semestern ännu... Blir säkert att man drar ner en sväng till Skåne...

• Kottten

Halloj!!!!

Kan meddela att ja har överlevt!!! De gick jättebra att köra idag! Han har fått mer kontroll på de här med växla o frikoppla o så där. Bara ett litet missöde...hihi...

Har sovit en sväng på em/kvällen nu! Gu va skönt de va! Fick order av sambon att gå o lägga mig en stund så ja skuller orka me kvällen. *sött*

Ha en trevlig kväll!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Kottten

Ingen semester planerad här heller än. Vet i fasen va man ska göra... Vi brukar ju fly ut till "sommarstugan" på landet. Brukar va nog så gott!! Men tipsa gärna på! Jag lyssnar

• Miidori

Jag har haft en sån jobbig dag :/ *gråter*..finner snart inga ord för allt som bara sker! Kanske är det meningen att det ska bli såhär, vad vet jag! Men man orkar inte hur mycket som helst.. Vill helst inte skriva om detta i tråden egentligen, men kan säga så mycket som att det har med min mamma och göra!..Hon har haft alkoholproblem i hela sitt liv, nu varit nykter i 1,5 år..Sen nu har hon druckit i 2 dagar i streck..Så nu är man rädd för att hon ska trilla dit igen...Får la se ifall hon är nykter i morgon..TRÖTT man blir...

Hatad av få, älskad av många :)
  • Kottten
    Miidori: Gumman då! Skcikar över styrkekramar till dig!! >--- ---< Alltid tillåtet att inboxa om du vill! Om du vill diskutera me en "främling" vill säga. *tänker på dig*
  • Miidori

Det är ju inget jag skäms över att säga eller så, men det kanske är lite väl privat, i och med att alla möjliga människor kan läsa detta! Men men..Att en sån sak bara kan få en att bli så nere, så ledsen...Egentligen så orkar jag inte bry mig om hennes problem..Hon är vuxen nog att ta ansvar över hennes egna liv..Men endå blir man så besviken! Hon kommer ju aldrig få vara barnvakt åt Tindra i alla fall, fast det vet hon väl redan..Men defenitivt inte nu efter det här..

• Miidori

Tack kottten, kände verkligen att jag behövde ventilera mig lite...Tungt att gå och bära på det här själv..!...Ville bara att ni skulle veta!

• Kramis Fia

Miidori: Hoppas verkligen det löser sig till slut, låter absolut inge kul det där... Du finns i tankarna!!! *KRAM*

• Springsteen

Tänkte bara berätta att det är DIRTY DANCING 2 på tv nu kl 21 på 5an... Inget man får missa

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping