• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    Kottten skrev 2007-03-16 16:19:23 följande:
    OJ!!!! nu känner ja mig lite skyldig... ja påpekade ju att de blivit lugnt här men menade verkligen inget illa me de!!!!!!! men visst känns de som allt lugnade ner sig efter sista gången luften rensades o om nån tog illa vid sig av de så ber ja om ursäkt!!!!O de här me fikor o grejer har ja ingen aning om va som menas me... självklart får vem som helst komma till vilken fika som helst!! De har väl aldrig varit tal om nåt annat!!!!!! På den punkten har väl alla här i tråden varit hur tydliga som helst!!!!!!Ja kommer finnas kvar här iaf o skriva!!! eftersom ja inte har möjlighet att följa me så ofta eftersom ja bor i nässjö så e ju detta enda sättet för mig att hålla kontakt me alla!!!! O ja tycker de e trevligt att hägna här o höra va alla har att berätta!!!!!Idag har de varit fullt upp här. De e besöksvecka på moas skola så i morse lämna ja tova på dagis, åkte hem o mata melvin o tog me honom till skolan. Va hos moa ända tills de va dags att hämt tova igen. O då gick ja hem me melivn först o hämta sen tova o sen moa som hunnit sluta skolan... sen hem o äta lite grann... ut på promenad me hela familjen... puh!!!! Men nu äntligen har ja tid att sitta här en stund!!Till kvällen blir de familjemys! Tacos, så ska de låta o en godisskål. O så cola förstås... Men kan ju alltid drömma om att de e ett glas gott vin Trevlig helg allihop!!!!KRAMStolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
    Du behöver inte känna dej skyldig, det är klart att det blivit lungt här, det är det väl inget man undgår direkt!
    Det där gällande fikorna blev jag lite het på gröten med, och det har jag förklarat i några andra inlägg idag! Det jag ville få fram var att ingen person här inne är ovälkommen i gemenskapen.Alla får vara med på aktiviteter som babysång, fikor etc..Jag ville inte att någon skulle känna sig utanför/åtsidosatt..Förklarade med mitt långa inlägg precis hur jag kände mig, bara för att ni skulle få en del förklarat för er! Vi har ju en tråd bara för att man ska kunna hänga här, och prata och ventilera!Samt också för att lära känna varandra, och eventuellt träffas och fika, för dom som kan och vill! Jag förstår dej kottten att du inte haft nån möjlighet, du har en liten plutt, som nyss kommit till världen, och jag förstår verkligen att du inte vill vara ute och fara osv, när det är influensa tider mm..Sen bor du ju som sagt i Nässjö, och det blir ju lite svårare att ta sig hit till stan, och det har jag full förståelse för!
    Som sagt allt hänger inte på fikor och promenader och träffar, men alla är välkommna att komma på diverse aktiviterer!

Nu förklarar jag detta slutdiskuterat!
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori
    Tintan skrev 2007-03-16 18:17:27 följande:
    Thullan skrev 2007-03-16 17:59:06 följande: Hej! Hett ämnen detta, verkar som saker hela tiden ska kommenteras o diskuteras in i minsta detalj, tappar lite sugen. Miidori har ju förklarat vad hon menar med det hon skrivet, är det inte över då? Varför älta allt så länge?Tokfiorna: Knytis verkar trevligt men ska du bjuda på sån där dryck då+ (skämtar bara)Kram Men det är ju nerlagt nu........Tokfiorna: Menar du advokaten?? eller kommer det ytterligare en till? På bio eller dvd?Här ska det lagas mat nu ikväll, mannen har fått för sig att det ska göra oxrullader och köttfärssås för kommande vecka *ler*och sen blir det nog bara mys i soffan, är så grymt trött efter denna veckan, tur att mannen jobbar dag nästa vecka.KramMamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Det var inte nedlagt eftersom kottten hade en del å säga i denna diskution! Men nu är det nerlaggt!
  • Miidori
    Thullan skrev 2007-03-16 18:25:56 följande:
    Tintan:Kommenterade bara det som andra gör men fel av mig. Kanske bara vissa som får ventilera o skriva av sig?Fel av mig. Nu kommer inte jag skriva här på ett tag eller ev på söndag då jag jobbar igen men då vet ni det
    Så ska du inte känna!! Klart du ska få ventilera dej, precis som alla andra!..
  • Miidori

*tjooheeej*

• tokfiorna

Nu har vi varit å handlat mat, ja ni vet det är ju helg nu och då måste man ju proppa i sig allt det man "förlorat" i dietenRäcka ut tungan Thullan: ja tar med några påsar naturdiet till stadsanSkrattande
    Finns ju jordgubb å choklad bla..HAHA!!!
    Tintan: Det var Den svaga länken jag menade VILL SE!!!
    Angeelica: Har den "läckt2 vet du?
    Och till ALLA inte ett ord till nu om allt tjöööt, jag spyr snart...
    PUSS PÅ ERKyss

• tokfiorna

ANGEELICA: HAR DEN "LÄCKT" SKULLE DET STÅ...Skrattande

• tokfiorna
    ni vet väl att kanal9 sänder hv brynäs nu? om de vinner så är vi i semi!
    alla som har com hem kan få in kanalen, här är det hockey fest, heja hv!!!!
  • Angeelica83

Tokfiorna: nix vi har inte hittat denLedsen men den kommer nog snart..
    har du sett den japanska Shungamålningen...? är den bra..?
    har inte sett den en..

ska se blood daimond ikväll tror ja om vi orkar... är de någon som sett den...?

kram

• tokfiorna

Nix..Finns shungamålningen ute? kommer ni till badet imorgon?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping