• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Miidori; Nej då! Klart du får skriva vad du tycker o känner! Det är ärlighet o inget annat!

O jag undrade bara av ren omtänksamhet, vill inte att NÅN ska sluta skriva. Och sen gör vi ju alla tråden såklart!

Vi skriver i den mån vi kan o vill. Vi är som sagt många så det lär ju inte dö ut, men det har inte skrivits knappt hälften av vad det brukas och även där som sagt av olika orsaker, vissa har inte dator eller kan inte osv. Inte att den dör ut utan att det skrivits mindre.

Sen har vi ju trevligt både här inne o IRL. Inte menat som nåt annat än vad jag skrev. Vill helst inte att saker ska vändas på när det bara är menat väl!

Massa kramar!!!

• Miidori
    Pärlan81 skrev 2007-03-16 15:47:15 följande:
    Miidori; Nej då! Klart du får skriva vad du tycker o känner! Det är ärlighet o inget annat!O jag undrade bara av ren omtänksamhet, vill inte att NÅN ska sluta skriva. Och sen gör vi ju alla tråden såklart! Vi skriver i den mån vi kan o vill. Vi är som sagt många så det lär ju inte dö ut, men det har inte skrivits knappt hälften av vad det brukas och även där som sagt av olika orsaker, vissa har inte dator eller kan inte osv. Inte att den dör ut utan att det skrivits mindre.Sen har vi ju trevligt både här inne o IRL. Inte menat som nåt annat än vad jag skrev. Vill helst inte att saker ska vändas på när det bara är menat väl!Massa kramar!!!
    Bra att det är lugna puckar nu då!! ...

ha en bra helg!
    KRAMAR!
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori

Nu ska jag äta lax och potatis och sås *hungrig*..

Sen ska jag fixa en ny mobil i helgen, skulle jag byta nummer skriver jag ett mail till alla om det i så fall!

KRAMAR

Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan
    Pärlan81 skrev 2007-03-16 15:47:15 följande:
    Miidori; Nej då! Klart du får skriva vad du tycker o känner! Det är ärlighet o inget annat!O jag undrade bara av ren omtänksamhet, vill inte att NÅN ska sluta skriva. Och sen gör vi ju alla tråden såklart! Vi skriver i den mån vi kan o vill. Vi är som sagt många så det lär ju inte dö ut, men det har inte skrivits knappt hälften av vad det brukas och även där som sagt av olika orsaker, vissa har inte dator eller kan inte osv. Inte att den dör ut utan att det skrivits mindre.Sen har vi ju trevligt både här inne o IRL. Inte menat som nåt annat än vad jag skrev. Vill helst inte att saker ska vändas på när det bara är menat väl!Massa kramar!!!
    Håller med dig där....och ALLA gör tråden
    Kram på er
    Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan
    Miidori skrev 2007-03-16 15:52:24 följande:
    Pärlan81 skrev 2007-03-16 15:47:15 följande: Miidori; Nej då! Klart du får skriva vad du tycker o känner! Det är ärlighet o inget annat!O jag undrade bara av ren omtänksamhet, vill inte att NÅN ska sluta skriva. Och sen gör vi ju alla tråden såklart! Vi skriver i den mån vi kan o vill. Vi är som sagt många så det lär ju inte dö ut, men det har inte skrivits knappt hälften av vad det brukas och även där som sagt av olika orsaker, vissa har inte dator eller kan inte osv. Inte att den dör ut utan att det skrivits mindre.Sen har vi ju trevligt både här inne o IRL. Inte menat som nåt annat än vad jag skrev. Vill helst inte att saker ska vändas på när det bara är menat väl!Massa kramar!!! Bra att det är lugna puckar nu då!! ...ha en bra helg!KRAMAR! Hatad av få, älskad av många :)
    Klart att det är...
    Smaklig måltid nu.

Nu ska vi mata damerna här och åka till backamo och köpa nån fin orkidé till min pappas sambo som vi ska fira imorgon.
  • Kottten

OJ!!!! nu känner ja mig lite skyldig... ja påpekade ju att de blivit lugnt här men menade verkligen inget illa me de!!!!!!! men visst känns de som allt lugnade ner sig efter sista gången luften rensades o om nån tog illa vid sig av de så ber ja om ursäkt!!!!

O de här me fikor o grejer har ja ingen aning om va som menas me... självklart får vem som helst komma till vilken fika som helst!! De har väl aldrig varit tal om nåt annat!!!!!! På den punkten har väl alla här i tråden varit hur tydliga som helst!!!!!!

Ja kommer finnas kvar här iaf o skriva!!! eftersom ja inte har möjlighet att följa me så ofta eftersom ja bor i nässjö så e ju detta enda sättet för mig att hålla kontakt me alla!!!! O ja tycker de e trevligt att hägna här o höra va alla har att berätta!!!!!

Idag har de varit fullt upp här. De e besöksvecka på moas skola så i morse lämna ja tova på dagis, åkte hem o mata melvin o tog me honom till skolan. Va hos moa ända tills de va dags att hämt tova igen. O då gick ja hem me melivn först o hämta sen tova o sen moa som hunnit sluta skolan... sen hem o äta lite grann... ut på promenad me hela familjen... puh!!!! Men nu äntligen har ja tid att sitta här en stund!!

Till kvällen blir de familjemys! Tacos, så ska de låta o en godisskål. O så cola förstås...
    Men kan ju alltid drömma om att de e ett glas gott vin

Trevlig helg allihop!!!!
    KRAM

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • tokfiorna

Tjing!!!
    Ja vi alla är ju här för att ha kul och vissa är väldigt aktiva och vissa mindre, vissa är med på fikor och vissa inte men vi är ALLA lika intressanta och välkomna i tråden.
    Självklart så skulle det ju vara såå kul att träffa er som man inte träffat men den dagen kommer säkert. hoppas nu att vädret håller i sig i veckan, ska bli jättekul på onsdag..
    Pratade me miidori innan och jag tänkte att vi kanske skulle kunna ha lite knytis på fikat i stadsan?? Om det inte blir för krångligt...Vi får höras om det i tråden alla och ha en jätte bra kväll nu..Har ju kommit en ny beck som har premiär nästa fre..har letat ef den på nätet utan resultatLedsen Någon som sett den?? KRAMISAR

• Thullan

Hej!
    Hett ämnen detta, verkar som saker hela tiden ska kommenteras o diskuteras in i minsta detalj, tappar lite sugen. Miidori har ju förklarat vad hon menar med det hon skrivet, är det inte över då? Varför älta allt så länge?
    Tokfiorna: Knytis verkar trevligt men ska du bjuda på sån där dryck då+ (skämtar bara)
    Kram

• Tintan
    Thullan skrev 2007-03-16 17:59:06 följande:
    Hej! Hett ämnen detta, verkar som saker hela tiden ska kommenteras o diskuteras in i minsta detalj, tappar lite sugen. Miidori har ju förklarat vad hon menar med det hon skrivet, är det inte över då? Varför älta allt så länge?Tokfiorna: Knytis verkar trevligt men ska du bjuda på sån där dryck då+ (skämtar bara)Kram
    Men det är ju nerlagt nu........

Tokfiorna: Menar du advokaten?? eller kommer det ytterligare en till? På bio eller dvd?

Här ska det lagas mat nu ikväll, mannen har fått för sig att det ska göra oxrullader och köttfärssås för kommande vecka *ler*

och sen blir det nog bara mys i soffan, är så grymt trött efter denna veckan, tur att mannen jobbar dag nästa vecka.

Kram
  • Thullan

Tintan:Kommenterade bara det som andra gör men fel av mig. Kanske bara vissa som får ventilera o skriva av sig?
    Fel av mig.
    Nu kommer inte jag skriva här på ett tag eller ev på söndag då jag jobbar igen men då vet ni det

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping