• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    Kramis Fia: Välkommen hit!!!!

den där jäkla hockeyn ja... blir snart tokig!!!! Behöver ja säga att ja inte e intresserad!! Har en sambo o en dotter som älskar att titta... suck!! Men ida vann ja kampen!!! hihi...

Undrar lite över fikan i stadsparken. Eftersom ja inte känner till de hela så väl så måste ja fråga... finns de fik där eller var tanken att vi skulle ha me oss lite eget fika o sittta ute? O de pinsammaste av allt då... hur hittar ja till stadsparken...hihi... Nästa vecka e ja ju "enbarnsmor" igen o har inga tider att passa o Melvin e iaf en vecka större... så de skulle nog funka att haka på då!!!!!!

I mon ska ja ut på självmordsuppdrag.. Ja ska övningsköra me lillebror!!!!!!!! huga... inte så illa som de låter men nästan... haha... vi har kört ett par gånger förut men nu börjar hans 18-årsda närma sig o han vill ju köra mer o mer, o ja blir mer o mer nervös! Vi har inte kommit ut i trafiken ordentligt än utan håller oss på små vägar där vi inte får möte o liknande för ja litar inte på honom än!!!! Han har varit på väg att sätta bilen i diket ett par gånger vill ja lova!!!!! Sist vi körde hade ja mage o då fick vi lägga ner projektet... fick såna sammandragningar!!! haha...
    Återkommer i mon me resultatet av detta vansinne... hihi...

Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!!!

KRAMAR
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Kottten
    Tintan: Ja kommer jättegärna om de blir ett datum som passar... (tips:jämna veckor har ja lättast... hihi... )
  • Pärlan81

Tintan; Vad skoj! Du vet jag hänger på! Kan ju ja ta med mig Zack så kan Benjamin o han leka lite med. Vilken gästfrihet som Miidori! Här skulle ingen få plats, knappt vi gör det hihi. Ändå har vi en 3:A. Men vi ska leta efter en 4:a nu tills vi köper hus om ett tag!

Kram på dig!!!

Har vart hos en kompis som ligger på sjukhus o opererat blindtarmen akut, stackarn! Måste ju dit o krama om ju

Vi vill se Beck advokaten, den står på tur, hann inte se den sist vi skulle det.
    Förresten var det nån som ville veta hur Djävulen bär prada var, den var jättebra!!! Missade lite i slutet då sonen fick ett hostanfall sen blev det sista inte av tyvärr. Sen You, me and Dupree var rolig med, som ett filmtips!

Imorrn hoppar vi simmet, Molly hostar lite fortfarande så hon får hämta sig en vecka.
    Sen åker vi till skåneland som sagt.

Ha det supermysigt alla!!!

Välkommen Kramis Fia!

Kramar på er!!!

• Kottten
    Pärlan: De va ja som undrade... kanske ska ta o se den på sön när tjejerna åkt till sin pappa då...
  • Kramis Fia

Kotten: Tack så mycke!! Åhh vilken söt liten en på din bild!!!!!

• Kramis Fia

Pårlan: Tack! Skåneland låter kul... Min sambo är skåning, närmare bestämt från Skurup (som jag själv kallar Ingenmansland haha)..

• Kottten
    Kramis fia: TACK!!! Ja roade mig me att leka fotograf en da... hihi...
  • Kramis Fia

Kottten: Jaaaa, MEGAsöt...

---

Hur gick det för HV??

• Pärlan81

Kottten; Hihi, jag tror vi ska picknicka på gräset, så fint där. Om vädret tillåter. Annars finns det fik men jag är osäker på om det är öppet??? Är alltid mysigt att ta en glass där på våren/sommarn ju.

Det ligger upp mot Bäckalyckan, Bymarken, Dalvik. Jag är så dålig på att förklara men kör ut en karta på nätet. Eller nån annan som är bra på det?

Har lite förkylning i huuvdet känner jag, ska lägga mig nu efter pizzan sambon kom med. Är man nyttig eller haha!

Natti natti

• Kramis Fia

Kottten: Du får ta o leka fotograf lite oftare då tycker jag....en bra bild!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping