• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

MN72: ja tänkte att det kunde ju vara skoj att dra ihop ett gäng på fika....när man blir 35 blir det nog bra bättre eller vd tror du? Ja när mna har besök kan allt verkligen bli uppåt väggarna.

Gravisen: Gud vad skoj för er, men trist att ni har blivit sjuka, krya på er.

Småbarnsliv: Bara att skriva av dig, vi lyssnar ju gärna.

Kottten: vad skönt att du fick sova Kram

JennyA: Har du haft det bra?

Kramis

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • MN72

Tintan: Hoppas det *ler*. De första veckorna som 35-åring var inget vidare. Berodde ju inte på åldern iofs.

• Kramis Fia

JennyA: Tackar så mycke...

Gravisen: Tack!

MN72: Tack.. Hahaha...tant? Man blir väl inte tant förrän efter 50 eller?! Tycker inte jag iaf...

Kramisar på er!!

• J e n n y A

Tintan: Jo tack, det har varit bra.
    Kram

• Tintan

Så nu har man ätit middag iallafall, diskat och lagt tjejerna, så nu tänkte jag lägga mig en liten stund och koppla av,sonen ville spela sitt bilar spel så då kan jag ligga och titta på honom en stund.
    Ikväll ska vi ju på 60 års kalas så man kan ju passa på att vila lite nu när det är lugnt här hemma

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • stina84

Tack så jättemycket för alla grattis!
    Man är fortfarande väldigt mör o trött, men jag ska försöka skriva mer längre fram
    Nu finns kort i galleriet med om någon vill se

Kram på er!

• Kramis Fia

Stina: SÅ SÖT flicka!! Såg bilderna precis....

Kramis

• Kesso

Hej på er alla!

Hoppas ni har det bra. i Dag har Vilma och jag varit på rosenlund och badat. Hon storgillar det. Vi ska fortsätta 10 ggr. till. Efter det var vi på 1 årskalas.

MN 72: Det var ju jag som fyllt tant. skojade bara. Ålder spelar ingen roll. Det är roligt att vi är alla åldrar här inne.

TINTAN: Ska du dra i hop ett gäng fika hos dig?

Kramis Fia: Välkommen till tråden! Trevligt, hoppas du kommer att trivas här med oss.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!
    Kram

• Kramis Fia

Kesso: Tackar.. Det hoppas jag också...

Kramis

• Thullan

Stina: GRATTIS!!!
    Kramis Fia: Jag är uppvuxen på Öxnehaga.

Nu sitter jag hos mamma o glo här lite. Nu ska jag leta stuga i Falkenberg tills i sommar ingen som har en att låna ut??
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping