• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

STÅR NU 3-1TILL BRYNÄSSkrikandes MEN DÅ BLIR DET  HEMMA MATCH PÅ SÖN SOM VI HAR BILJ TILL OM MAN SKA SE DET POSITIVT..ANNARS HADE DE JU BARA VARIT ATT SLÄNGA!!
    THULLAN: HAR DU WILMA?

• Tintan

Tokfiorna:  det var bra sagt....det kör vi på *kram*

Tänkte fråga igen, om intresse finns att komma hem till oss på en fika framöver nu, eftersom jag tyvärr har så svårt att ta mig in till stan med 3 barn??
    Vill gärna träffa er nämligen....finns intresse så ordnar jag gärna detta?

Kramis

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kramis Fia

Tintan... Svårt att ta sig in till stan..?! Men...var bor du da? *har säkert missat en massa här, skyller på att man är ny* Hehe...

• Tintan

Kramis Fia: Jag bor i Bankeryd men har inget körkort, men det är mest det att ta med tvillingarna på 4 månader och sonen på 4 år som krånglar till det om jag ska åka buss in till stan

• Kramis Fia

Tintan: Jag har nyligen arbetat i Bankeryd, tog buss och tåg varje. Så förstår vilken lång bit det är. Men fika hos dig tycker jag vore kul iaf.

• Kramis Fia

varje dag, skulle det stå....sorry

• tokfiorna

Tintan: Det vill nog de flesta..komma på fika!! Alltid trevligt när man blir inbjuden..
    Kolla något datum du som kan passaSkrattande

• Tintan

Ja men jag ska kolla upp ett datum nu framöver så lägger jag in en tid och dag, vore så trevligt....blir ju säkert lättare nu framöver att åka iväg med tjejerna, men just nu känner jag att jag ej reder detta....blir lite för mycket...men nu går vi mot vår och sommar så underbart.

Kom igen nu HV71

Kramis på er

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping