• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Kesso: Nej det har du inte sagt...eller har jag missat, men gud vad skoj, är du enäggs eller tvåäggs....
    Du kan ju alltid komma på en fika till mig vet du....bor ju nära varandra.

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kesso

TINTAN: Oj, har jag missat det? Jo, men så är det. Jag är enäggs, tror jag, vi är lika. Folk tar fel på oss när vi kommer en och en. Är vi tillsammans så ser folket. Ja, vill du ha lite råd så fråga mig hi.. hi.. Jag bara skämtar lite med dig. Vet ju hur det är att vara tvilling. Är dina enäggs? Ja, det skulle vara trevligt med en fika nån dag. Vi får höras om det. Vet du om magsjukan går än på förskolan? KRAM

• Tintan

Våra tvillingar är antagligen tvåäggs för de har inga likheter, men man kan ju inte veta till 100% ändå, men jag är 99% säkert på det.
    Vill man får det helt klart får man skicka blodprover på analys för att se om de har samma genuppsättning.
    Jag vet inte hur det är med magsjukan nu, tänkte ringa imorgon och kolla läget, eftersom benji skall gå på onsdag.
    Kram

• Kramis Fia

Kesso: Ja, igår påstod han mer eller mindre att jag ser graviditeten som en sjukdom och att det är därför jag vill ha hjälp. Men så är det verkligen inte!! Oavsett om man väntar barn eller inte, så känns det väl ändå bättre ifall man får LITE hjälp i alla fall. Han skulle dammsuga igår, han dammsög ett HALVT rum och sen "orkade" han inte längre då tyckte han att han var klar... Ja, dessa jäkla karlar!!

• Kesso

KRAMIS FIA:
    Alltså det där låter inte bra. Han verkar inte förstå. Har han alltid varit sådan? Även innan du blev gravid? Vill han att du ska flytta från honom? Mår han ej bra? ja, man vet inte vad man ska säga i en sådan här situation. Tycker synd om dig. Har du rådfrågar på MVC? En stor kram till Dig.

• isako
    Susanne 28 årMamma till Isak 2 1/2 år, sambo till Anil 31 årVill desperat ha fler barn.. Men ingenting fungerar..Älskar min nya vagnArbetslösUttråkadVän till småbarnsliv...

Hej på er allihopa! Flört

• Tintan

KramisFia: Håller med Kesso, det låter inte alls bra för din skull, speciellt inte när den lill* kommer, för då blir det ju verkligen ett helt nytt liv som öppnar sig och inte alltid är det så gosigt och pluttigt i alla lägen....det var när vårat första barn kom till världen som förhållandet verkligen prövades kändes jag.
    Så håller verkligen tummarna för er att det ordnar sig
    Kramis

• Tintan

Isako: Välkommen

• isako
    J e n n y A skrev 2007-03-18 11:26:12 följande:
    Välkommen Susanne
    Tack! Glad
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping