• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Jag längtar oxå till torsdag och efter min lägenhet. Om jag inte kan hänga på er på torsdag så få vi boka in en ny fika eller lunch snart igen.
    En fråga till alla i tråden: Var klipper ni er o vad kostar det? Jag vill nämligen byta frisör men vill ha tips på nån bra frisör.
    Kram

• Tintan

Thullan: Jag klipper mig på salong the look på A6 kostar 250:- och de är kanonbra verkligen.
    Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Tintan: Vet du vad det kostar att slinga håret där? Tack för svaret.

• Tintan

hmmm nu var det ju ett tag sen jag gjorde det, men då klippte jag mig,färgade och slingade tror det kostade runt 800:-

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

Gokväll..Är det någon som är haj på det här med föräldrapenningen? Nu när ja kollade vårt konto så har jag idag? fått betalt för EN dag 20dec??? För det första så får jag alltid den 27 och sen en dag? Fattar ingenting..tänk om det blivit ngt fel så ja bara får för en dag denna månad? Hjälp.. men utb.dagen stämmer ju inte heller..ja denna försäkringskassa..

• Springsteen
    Blondie 68 skrev 2007-01-16 13:08:19 följande:
    Hejsan !!!Om ni vill ha nått kul att läsa:www.familjeliv.se/Forum-2-13/m14175508-11.htm...Fråga Springsteen eller hur ??
    Hihi... ja en av mina favvotrådar

Under min förlossning så älskade jag sittbadkaret (satt där över 2h)... och VÄRMEKUDDEN när jag var hemma!!! EDAn kunde kvittat.. men mest för att jag var öppen 9½ när den kom på plats!! (sambon sa att jag hade effekt av den för jag klarnade till från att ha sett medvetslös ut.. men inget jag märkte av själv) Fick en morfinspruta oxå för att kunna slumra lite.. men de enda den gjorde var att jag blev lite tröttare.. vilket i o för sig var skönt... Lustgasen funkade ju oxå väldigt bra

Har varit på BVC idag.. och nu är Wilmer uppe i startvikt igen o sen har han sovit större delen av dagen.. så hoppas att jag får sova lika bra i natt som jag gjort de sista 2 nätterna..
  • Miidori

Hehe thullan: jag funderar på att färga håret svart och slinga det röttFörvånad..samt att klippa det i tapper, Räcka ut tungan..

Godnatt alla här... =) KRAM

• Thullan

Miidori: Låter skitsnyggt, jag vill oxå göra nåt kul med håret men måste hitta en annan frisör än den jag har för hon jag har nu ska lägga ner sin salong o förtidspensioneras eller nåt.

Tokfiorna: Försäkringskassan räknar dagar från 20-20 varje månad så det beror på hur många dagar du kryssa för där emellan. Men kan det inte vara så att de glömt betala ut den 20/12 för dig så därför fick du den igår? Ring till dem o be dem förklara. Hoppas du får för mer än en dag.

Kram alla

• MELIM

Tack för svaren om TNS:en. Jag funderade ju på ifall det skulle vara en onödig utgift, men nu ska jag absolut hyra den har jag bestämt mig för...

• tokfiorna

Tack thullan, du hade rätt, ringde dit nu och så var fallet.
    Det roliga var att jag tänkte att detta svarar nog hon thullan på för hon brukar ha koll på saker och ting,hi, ordning och reda det gillar vi. Just nu var jag på väg att ta en frukost med en kompis som skulle åka till sthlm om ngn timme och tro ni inte att det lilla livet somnat så gott igen, innan jag hade hunnit klä henne, ja som alltid varit en sådan som planerar ALLT har ju fått tänka om..inget blir ju som man tänkt numera, men får väl passa på att läsa lite i min bok..ha en riktig bra dag alla..och ni som inte vill lägga en hel förmögenhet på håret så är mitt tips frisörskolan på bäckadal, tar dock lite längre tid men de får hjälp och jag har bara hört bra saker.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping