• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Gravisen: Säg ett fik du för du vet nog om mer barnvänliga fik än vi med bebisar Vi har inte lärt oss de fiken än. HAHAHAHA

• therese o ebba

Gravisen: Håller tummarna för att huset blir ert! Lycka till!

Har varit vaken sen åtta idag. Brukar ju oftast gå upp när Ebba vaknar vid tio-tiden. Det är ju hur skönt som helst med lite egen tid på morgonen men jag har så himla svårt för att gå upp Glad. Men idag var jag tvungen att ställla klockan för jag ska snart iväg o fika med en kompis.

Nä, dags att väcka lilla busungen .

Ha en bra dag allihopa!

Mamma till Ebba 061011
  • Castle

Jag är rädd för att måndag är lite för tidigt för mig, finns nog risk för att förkylningen inte har gått över tills dess. Men jag får hålla tummarna.
    Ingen feber i alla fall, och var på vårdcentralen igår och kollade både hals och öron, men det är bara en vanlig förkylning tror de.
    Hoppas det går över, men kommer inte på måndag om jag inte känner mig 100% Vill ju inte komma dragandes med något RS virus ju.

Kram på er (idag har jag 2 veckor kvar till bf) Spännande! Snart har jag min lille här också

• Miidori

Hoppas att alla får en superbra helg! KRAMAR! 

• Thullan

JIPPI!!!! Idag får jag nycklen till min lägenhet!!! Nu blir det till att måla i helgen, är så lycklig....

• Thullan

Nu blir det fika hos mig hahahaha

• Miidori

YEAHH =)..i och med att du flyttar och Tessan snart flyttar, så tänkte jag vi kunde fixa nån slags telefon och adresslista...Så man kan adressen ifall man skulle vilja skicka nått kort nångång..typ ett inflyttningskort  :D:DCool

• Gravisen

hello!!

idag ringde mäklaren så nu har vi sagt vårt bud, så på mån läggar han ut det..hoppas hoppas att ingen bjuder över mer...     och blir det vårt så kan alla komma till mig sen   

Thullan:  vad skoj. så roligt att få sätta sin personlighet där man bor ju 

e faktist inte heller kanon bbra på barnvänliga fik ef det verkade som att kaffe paus inte var bra... men kanske nyfiket????
    annars kan jag ha med mig nån bok el penna o papper till henne för sesam e ju bra o stort...

tänker apsolut komma på mån  denna gång ska inget komma ivägen förhppningsvis 

körde in min kusin till förlossningen inatt, tänkte nör hon satt där o flåsade jämte mig att det var bara 2 mån jag me satt sån    helt konstigt känns så länge sen... 
    det blev en liten flicka där i alle fall....

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping