oj, märks att man inte varit inne på ett tag, hur mycket som helst att läsa ikapp ju
man har ju inte riktigt samma tid att sitta här som innan
Loke växer och mår bra, är 2 veckor på fredag, han äter, bajsar och sover, skriker inte så himla mycket faktiskt och det är skönt, men han äter, äter och äter, varje amning tar ca 1-2 timmar för han äter i ca 10 minuter, sover sedan 10, vaknar och äter i 10 minuter till, sover i 10 osv osv, så håller det på, lite opraktiskt bara när man har en 1½- åring att aktivera och jaga efter, men jag har blivit en hejare på att springa runt och göra allt annat med Loke hängande som en liten igel vid bröstet
till er som haft foglossning under graviditeten: kände ni även av den efter förlossningen?
jag hade en hel del foglossning mellan v.23-35, de sista veckorna av graviditeten blev det faktiskt bättre och jag kände nästan inget alls precis i slutet, men nu känns det som att foglossningen har kommit tillbaka, är det möjligt??
är det någon mer som haft det så och hur lång tid tog det i så fall innan foglossningen gick över?