• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Blondie 68

Alla ni som fått bebisar nu. Har eran mens kommit igång än ??
    Hur länge har den hållt i sej ? Jag börjar bli tokig här. Den har hållt i sej 10 dagar nu. Grrrrrrrrrr Börjar bli MYCKET trött på det....
    En liten undran bara....

• Thullan

Blondie 68: Min mens kom tillbaka när min dotter var 6 veckor, den höll i sig längre än den gjorde innan, varför vet jag inte.

• Miidori

Min mens kom med tillbaka efter 6 veckor sen jag fött Tindra, den höll på i en vecka, hade uppehåll i 3 dagar, sen fick jag den i en vecka till Inte alls roligt...fasen vad sur jag blev!!..

• Micki83

ja mensen är ju inte det man längtar mest efte... fick min tidigt oxå. *suck*

välkommen DEFY

♥Alma♥ 060601
  • Pärlan81

Fick min mens tidigt med efter 10 veckor. Höll sig lite längre första gången nu är den mellan 5-7 dgr.  Suckar med Micki!!!

• Mizaja

Hej!

Blir ni många på lunchen idag?

Gtatis grejer är ju alltid bra:)

Jag tänkte tipsa om gratis huskräm, "rumpsalva" och babymassageolja. Man går in på www.weleda.se och reggar sig som medlem. När du blir medlem får du gratis produktprover att hämta ut hos din närmaste baby- eller hälsofackhandel. Man behöver INTE köpa nått!! eller avbeställa utan man får nått info-mail ibland.

• jomi

Jag hade också stora lyckan att få tillbaks periodarn efter 6 veckor!
    Den höll bara i sig i 4 dagar men det räckte!

Välkommen Defy

• Counterfeit

Jag fick vänta åtta månader på min mens... inte för att jag saknat den, men det tog i alla fall ett tag. Den kom just den dag jag hade tänkt att bada utomhus på sommaren.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Miidori

En fråga till alla er som har föräldrarpenning nu...Behöver ni betala in den nya höjda avgiften till a-kassan? För vissa som är arbetslösa behöver inte betala den höja avgiften, ("kommunal")...Är det någon som vet vilken avgift som gäller när det handlar om föräldrarpenning?..

• Springsteen
    Mizaja skrev 2007-01-18 10:59:39 följande:
    Hej!Blir ni många på lunchen idag? Gtatis grejer är ju alltid bra:)Jag tänkte tipsa om gratis huskräm, "rumpsalva" och babymassageolja. Man går in på www.weleda.se och reggar sig som medlem. När du blir medlem får du gratis produktprover att hämta ut hos din närmaste baby- eller hälsofackhandel. Man behöver INTE köpa nått!! eller avbeställa utan man får nått info-mail ibland.
    När jag skickade in där så fick jag dubbelt.. så sambon hämtade en o jag en.. sen låg samma uppsättning i Babyboxen från babyproffsen så jag har inte behövt köpa nåt sånt än... (o bara använt oljan i o för sig)
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping