• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Hej svejs! Här har man visst missat en del.. Ska bara säga att jag håller med Miidori fullt ut. Tråkigt att det blivit så här..

Jag hänger gärna på en fika nästa vecka. Kan alla dagar utan måndag och gärna efter två. Jag och Miidori har varit på Åhlens Cafe några gånger och där tycker jag det är bra, inte så mycket folk och plats för barnvagnar Flört.

Mamma till Ebba 061011
  • Pärlan81

Miidori: Man behöver inte börja med gröt men mitt bvc tyckte jag kunde byta ut ett amningsmål till ett grötmål.

• Pärlan81

Jag har inte heller vart jätteaktiv i denna tråd, man har ett busfrö på 2 år samt en liten så data tiden är verklgien begränsad här med!

Jag hänger gärna med o fikar längre fram. Tänker också på rs och så.

Jag har alltid fått rådet att undvika folksamlingar de 3-4 första månaderna just i rs tider.
    Det håller jag på så gott jag kan. Sen efter 4 så kommer jag börja på öppnis o även gå ut lite mer med henne.

nu är det ju en mild rssäsong enligt läkaren på hälsan. De hade inte haft ett enda fall. men man vill ju hålla de små så friska det bara går. Min skrutta har o är precis förkyld nu, brollan som smittat så här är det nästan oundvikligt med ett syskon som går på dagis.

Ha det gott!!

Kram kram

• Miidori

jag tror att springsteen är på förlossningen nu, hon har inte varit onlajjn på länge nu :D...ahh vad spännande :D..hur går det för dej mn?nått på g än?

• MN72

Ingen bebis här än så länge. Är på 40+6 idag och det är samma dag som sonen föddes på, så nu tycker jag verkligen det är dax.
    Tips på hur man får ut en envis bebis någon?

• Miidori

jaa du, har inga bra förslag, men har hört att promenader och springa i trappor ska vara bra..om man nu orkar det :D hehe

• MN72

Kanske en långsam promenad isf. Trött idag.

• Miidori

ja det kanske vore nått :D...får hoppas att din envisa bebis kommer snart!!:)..KRAM

• Gravisen

hje hej!

nästa vecka e ganska fullt upp här hemma,
    men vi kan kanske försöka veckan ef oxå...

men vilket underbart väder det var idag då...kändes faktist som vår solen sken ju riktigt ordentligt  (vår sol)
    så nu längtar man ju ennu mer ef våren istället...

att få ut bebbar e inte lätt de e envisa redan i magen 

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping