• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Småbarnsliv Grattis till bäbben i magen
    Kram Tina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori
    Stina84: Just när vi gick var det typ massor som skulle gå rundturen, typ 20-25 stycken, så man hörde inte ens vad hon barnmorskan sa, sen var det ett par som hade med sig sitt lilla barn som skrek hela tiden, och då hörde man verkligen inte nått..Men tyckte inte det gav mig så mycket, men det var bra att veta hur det såg ut där och allt! :).. :)
  • LillaFrö

Stina84 > Tror vi var där ungefär 40 minuter. Det var många som gick då också & det var som Miidori säger svårt att höra vad barnmorskan sa när man hamnade "längst bak". Det var bra att veta hur det såg ut & så tyckte jag också.

• LillaFrö

Sommartider > såg att du inte fått svar ännu. Nu är/har jag inte varit så himla aktiv i tråden, men alla fikaträffar ute på stán på olika caféer har varit för alla & planerats här (som jag har varit på iallafall)!

• Kottten

Verkar gå segt att planera in nån fika nästa vecka... Så ja tar upp de igen...

Fika torsdag 11/1???
    Jag kan hela dagen!!

• Småbarnsliv

Tintan...
    Tack snälla du....

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Mamma till två underbara barn.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Thullan

Stina84: Vår rundtur på förlossningen tog över 1 timme då vi fick vänta utanför BB på nästa person på rundturen som skulle ta över. Men normalt brukar det ta max 1 timme har jag hört. När vi var där var det kanon, vi var där 3 veckor innan BF.

Fika torsdag 11/1
    Kotten
    Thullan (om inte nåt inträffa)
    Kram

• Sommartider

LillaFrö tack för dit svar..
    är inte så modig till att fråga men nu har jag gjort det i alla fall..

• therese o ebba

Jag är också fikasugen Flört.

Fika torsdag 11/1
    Kotten
    Thullan (om inte nåt inträffa)
    Therese o Ebba

Förresten! Är det nån som har nåt bra tips på nån god kaka? Sambon fyller år på söndag och jag tänkte chocka svärmor med hembakat. Gärna nåt som är smidigt att göraRäcka ut tungan.

Trevlig helg på er!

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping