• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Småbarnsliv

Minns det någon lista här på eran BF???
    Jag väntar barn igen!

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Mamma till två underbara barn.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Tiingeling

Så faligt liv blev det väl ändå inte?
    Det var ju inte meningen att nån skulle känna sig glömd, å visst fikar jag gärna på stan när skrutten är  lite större......
    Å att jag är mindre aktiv i tråden kanske jag är, men jag försöker å kolla in varje dag, men det är ju inte lätt å hinna med med en liten, knappt man hinner gå på toa mellan varven juh!!!
    Då får jag väl försöka titta in oftare då....

Snart kommer våren (öh, vintern har ju knappt kommit men ni fattar!) å då kan vi ju picknicka på nån gräsplätt, då för ju alla vagnar plats

• Kottten

hoppas verkligen att springsteen har bebis hos sig nu!!!

O håller tummarna för fullt för dig MN!!!! Glöm inte att rapportera om nåthänder bara... e juh nyfiken...

• MN72

Småbarnsliv: Grattis !!! Här kommer listan

2006:

Augusti
    Thullan: BF 28/8, Fick en dotter, Wilma 22/8

September
    Pärlan81 son född -04, dotter född 29/9

Oktober
    Miidori: BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober: BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    Jomi: BF 17/11 Fick en dotter Wilma 31/10

November
    Tintan: BF 26/11,fick 2 döttrar Emilia & Michelle 15/11,son född 2003 Benjamin
    gravisen BF 31/10, fick en son 15/11,, en dotter fött 04
    LillaFrö: BF 24/11, fick en son, Wilmer, 23/11

December
    MN72: BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:

Januari
    Springsteen: BF 3/1
    medistra: BF 7/1, son född 05
    Kottten: BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

April
    Counterfeit, bf 7/4

• MN72

Tack för alla hållna tummar och lyckönskningar . Önskar att det ska sätta fart ordentligt snart. Trött på oregelbundna sd nu. Man vet ju inte om de gör nån nytta heller.

• Boo 79

Håller med Tiingeling helt, förstår inte riktigt varför det ska vara ett hinder att ha ytterligare en tråd för vissa saker för att underlätta, precis som jag startar en ny tråd om jag vill fråga något specifikt ibland. Handlar inte om att stänga folk ute ju. Men men. Inget som hindrar nån annan från att fika, eller någon av "oss" att fika med andra folk heller, precis som om det skulle hindra mig att fika med nån annan kompis en gång. Suck...

• MELIM

Nu hittade jag er igen. Lägger till mig på listan innan datorhelsicket hänger sig igen

2006:

Augusti
    Thullan: BF 28/8, Fick en dotter, Wilma 22/8

September
    Pärlan81 son född -04, dotter född 29/9

Oktober
    Miidori: BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober: BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    Jomi: BF 17/11 Fick en dotter Wilma 31/10

November
    Tintan: BF 26/11,fick 2 döttrar Emilia & Michelle 15/11,son född 2003 Benjamin
    gravisen BF 31/10, fick en son 15/11,, en dotter fött 04
    LillaFrö: BF 24/11, fick en son, Wilmer, 23/11

December
    MN72: BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:

Januari
    Springsteen: BF 3/1
    medistra: BF 7/1, son född 05
    Kottten: BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

Februari:
    MELIM: BF 12/2, första barnet

April
    Counterfeit, bf 7/4

• MELIM

Hallå allihop. Har missat en hel del ser jag.
    Har problem med datorn efter flytten. Den hänger sig hela tiden, så jag sitter inte här så ofta just nu...

Men jag har lyckats läsa att det planeras fika nästa torsdag?
    Är det bestämt tid och plats ännu?

• Thullan

Hej!
    Kanske ni valt ett dumt namn på er tråd "privat" låter inte så inbjudande kanske därför man känner sig utanför. Ville bara lägga in detta. Kan det vara nog diskuterat om detta nu eller?

Angående babysim så finns en grupp på Rosenlund som är kl.9 vet en tjej på familjeliv som ska gå då med sin dotter.
    Kram

• Sommartider

Hej..Hoppas ni alla har haft det bra nu under jul och nyår..
    Idag skulle jag åka och bada med mina barn på rosenlundsbadet..Barnen var glada och ivriga..Väl framme hamnade vi i en lång kö..Det var vist fler folk en vi som hade bad planer.. När vi väl var nästan framme vid kassan bara en familj före stängdes den..
    Jag frågade i kassan jämte vad vi skulle göra nu och vi blev hänvisade att ställa oss sist i kön i en ny kassa..Men där vi va kunde jag se att det bara hängde ca 10 nycklar kvar på ringen och de var ca 100 pers som väntade före oss nu..Inte kul alls.Vi gav upp och åkte in till stan i stället och åt på Mc Donlads..Barnen blev inte så glada men vad ska man göra..Så i dag har vi åkt i fem olika bussar fart runt halva stan innan vi hamnade där vi hörjade vå tur hemma..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping