• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • yiyah

Jag hade jätteont i magen, på vänster sida,  kunde inte vara när utan att det högg till. Till slut kunde jag inte ens sova på mage.

Fast det sjuka är; att nu har jag inte ont alls. Fast den växt tre centimeter på tre veckor. Märker inte av den överhuvudtaget.. 

Det är tydligen JÄTTEVANLIGT och helt ofarligt. Och allra oftast försvinner de av sig själv!  

Mamma till ♥Patricia♥, ♥David♥ & ♥William♥
  • Sofis

yiyah: usch vad orolig jag blir nu... i några dar nu har jag haft molvärk i vänster äggstock som nu förflyttat sig till livmodern. Den känns inte hela tiden, oftast på eftermiddan och kvällen. Var din smärta starkare eller lika med molvärk??

• yiyah

Oj.. Var inte alls meningen att göra dig orolig!!

Jag hade molvärk nästan hela tiden; men när jag kom när magen eller tryckte lite så gjorde det fruktansvärt ont.

Ring gyn om du är orolig, de syns på VUL om det är en cysta eller liknande...

• Sofis

Yiyah: hm ja det gör ju inte ont när jag trycker på magen... men ja man kanske skulle ta och ringa gyn på måndag... tack för infot

• yiyah

Lycka till !!

• yiyah

Jag har faktiskt ingen aning.. Jag fattade inte fast de försökte förklara för mig. Gjorde en tråd om det här på FL men jag blev inte klokare för det..

Ska se om jag hittar min tråd så länkar jag den..

• Jannabus

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e),
    Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(12)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a) (6)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Yrrepyrr

Good Morning!

Trötta söndags sovare

yiyah Vad trist, jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig!

Nu har man försökt allt vad man kan, nu återstår bara Den Långa Väntan..igen. Puh det tar ju på nerverna det här juh!