Inlägg från: Tinkerbelle |Visa alla inlägg
  • Tinkerbelle

BIM v. 7

Yrrepyrr -gott!!! Har inget gott alls hemma *suck*.... Kanske att man skulle vara duktigt och baka lite? Lovade ju sambon en sockerkaka och jag är sugen på kladdkaka. Hmmm, får bli lite bakande efter skidskyttet!

Bara ett litet tips om tempen ni pratade om förut tjejer, för att ni ska kunna utkäsa något alls av den måste ni ta den samma tid varje morgon, innan ni går ur sängen och hellst innan ni rör er. Under dagen är det för mycket som påverkar tempen för att man ska kunna utläsa något av den.

• Tinkerbelle

Hmmm, bör dra mig ut och baka i köket och börja med kalopsen till ikväll. Men jag FRYSER och vill hellst ta en varm dusch och fortsätta jobba!!! Varför kan man inte dela sig och göra allt samtidigt???

Glass är kallt, men gott för själen!!! Mums!

• Tinkerbelle

Nej, nu gör jag en insats i köket. Bäst att fjäska lite för sambon, är så trött just nu så jag är kanske inte det roligaste sällskapet.....

• Tinkerbelle

cattis82+skydiver - vi är tre. Räknar nog inte mitt frysande som tecken grav.... Kanske är det som är grejen? Att inte ha symptom
    Men ska jag leta lite så är jag trött (sov nog dåligt) och fick kort stubin på datorn i morses (vilket jag alltid får när den är seg...)

Kände också stick för några dagar sen, men det har varit lugnt sedan dess. Så det känns lite skönt det du skriver wea. Vågar nog nästan säga grattis också!

• Tinkerbelle

Och givetvis vill vi hungriga vargar veta HUR du har känt dig innan du plussade.... Tror verkligen jag är nyfiken för alla nu

• Tinkerbelle

Man blir ju inte klok på detta.... För en dryg timme sen började det svagt mola på den punkt det pikade för några dagar sen. Nu har det gått ut i större delen av livmodertrakten, tryck/drar liksom lite....Fast det känns mest på den lilla punkten. Säkert tecken på att det är städning på G den här gången också...
    Ska ju inte leta symptom! Men det är så svårt att låta bli när BIM närmar sig

Svar på tråden BIM v. 7