BIM v. 7
Minxy - nästa månad blir det extrem noga temtning och kiss på stickor. Sambon kommer nog snällt få hålla sig några dagar innan det blir plus på stickan. Försäkerhets skull
Här ska det bli bebbe!
Minxy - nästa månad blir det extrem noga temtning och kiss på stickor. Sambon kommer nog snällt få hålla sig några dagar innan det blir plus på stickan. Försäkerhets skull
Här ska det bli bebbe!
Yrrepyrr - kl är inte 12 än!!!
Om det hjälper till för att göra någon förfirrad så är min tapp, och den brukar vara så här vid mens, geleaktig/mjuk, inte direkt låg och antingen öppen eller stängd. Nu var den öppen, men de två tidigare gångerna har den varit stängd trotts att mensen börjat.
Summa, lita inte på tappen för att känna av grav. Den lever sitt eget liv och ändras MASSOR under dagen.....
En kram är alltid välkommen! Sveper in mig i den och får lite gravbaciller till nästa gång!!!
cattis82 - stora kramarna till dig nu!!!!!
snöhästen - nu är kl 13.13 och inget.... Mensvärken är mer borta än här nu och tappen hade åkt lååångt upp och var stängd. Den lilla förädiska rackaren. Litar inte på den alls, ändå är jag där och pillar. Var mindre rosa flytningar där nu. Mer äggvite lika nu. Förvirrad
men cool :-8 Förberedde mig på att mensen skulle komma igår.
Jag vill ju att vår fredagsplus pakt ska hålla!!!
Snöhästen - samma här. Ingen flytt innan det rinner och djävlas!
Hur går det för övriga med BIM idag eller imorgon???
Tack Yrrepyrr! Samma här, jag vill att så många som möjligt ska plusa här nu! (Även om jag gärna snor åt mig själv ett plus). Ingen mens, inga spottings, ingen mensvärk... Bara lite, lite rosa flytningar vid tappen. (Dunder hög nu! Får jag mens nu stämmer inget som skrivts om tappen, för min är som gele fast lite hård inuti, så hög att jag knappt når den och utan hål i alla fall. Undrar om det kan vara min nagel som skrapat lite där inne... Lite oförsiktig av mig....) Tror ändå att mensen kommer komma....
Full av förhoppning - låter smart! Ska också börja testa preventivt för att undvika besvikelse!!! Får man minus bör man ju inte skena iväg, och då kanske mensen kommer som sig bör - om den ska komma!
Minxy - nya tag gumman!!! Än är det inte försent. Kändes ändå skönt att ni känner som mig. Här verkar alla lyckas direkt eller så får de kämpa för det! Men vi som bara försökt i tre, fyra månader ska inte deppa ihop än!!! 7 mån är trots allt ett genomsnitt. Jag tänker inte bli riktigt orolig förrens i november om det inte blivit något.
Är det föresten någon här som vet om slöa spermier kan gå i arv???? På tal om att inte oroa sig.... Sambons bror hade lite problem med det och jag tror att min älskling funderar lite på det...