BIM v. 7
Och varför är mina inlägga alltid långa!!!????
Och varför är mina inlägga alltid långa!!!????
Silverklar - nej, ägget släpper inte växelvis. Det kan släppa från samma äggstock flera månader i rad! Så det är inte något konstigt alls!
Kul att ni redan börjar känna av!!!! Vem får första nidisen här????
Sofis - känner igen det där.... Redigerar just nu klart min uppsats, men självklart ligger den här sidan ner i listen och lockar...... Blir bättre när den är inne och jag kan sitta med mina böcker igen. Lyckades jag lura dig
Vet vad har att göra fram till BIM nu i alla fall!!!
Förut har jag tyckt att det varit värst mellan ÄL och BIM, men den här gången har det varit olidligt mellan mens och ÄL!!!! Ska nästan bli skönt att vänta in BIM nu.....
Bra tanke Sofis!!!!! Skulle också gärna börja dansa, det är så kul!
Hittade en grupp yoga för gravida. Det ska jag börja med när jag plussat!
Än så länge vågar jag göra vanlig yoga hemma...
Inlägg nr 600
Och inget vettigt sagt!
Yrrepyrr - usch. Det är hemskt att ta bort en hund. Det är ju en familjemedlem som man sörjer länge. Våran är så gamal (16) så jag bävar för att mamma en dag kommer ringa och säga att det är dags nu....
Stora kramen till dig!
Ja jag ska också överge er snart.... Tyvärr!!!!
Åker upp till Åre några dagar.... Middag ikväll och VM-invigningen imorgon!
Hörs snart!!!
Kramar!
Hej igen allihopa *vinkar* Jösses vad ni skrivit med jag varit borta!!!!!! Jobbigt att vara utan internet i stugan där uppe....
Kul att så många börja känna av redan! Här är det ingenting än.... ÄL var i onsdag, så fem dagar sen idag. Förra månaden började jag känna mens/molvärk, tunga, ömma bröst och allt det där redan efter tre, fyra dagar. Nu känner jag absolut ingenting. Lite småtrist, men det lär väl komma.... Hoppas bara att det sammanfaller med en liten nidis. *önsketänkande*
Åre var bara massor av snö!!!!! Underbart, men tyvärr kan jag inte ge en utförlig rapport om fint puder Stil07. Jag är värre än Bambi på hal is när jag står på skidor... Har inte lärt mig stanna, hittar en fin driva som jag slänger mig i istället! Funkar det med, bara lite mer blåmärken!
Vinkade åt er på TV, men invigningen var en STOR besvikelse. Urkass, till och med... Sen blev det ju kite antiklimax när båda super-G loppen ställdes in. Ah, vi åker upp snart igen, ngt ska vi väll hinna se!!!!
Kul att vara tillbax hos er, tjejer!!!!!
Har sett det Sofis!!!
Försökte läsa allt men det blev skummande. Vad hade hänt på jobbet????
Usch, jobbigt Sofis! Hoppas det blir bättre...
Yrrepyrr - Grattis till ÄL-stegringen!!!! Sekretet börjar ju komma några dagar innan ÄL! Och snö är alltid toppen!!!! Inte lika toppen att mannen var tvungen att försvinna till Stockholm några dagar igen nu.... Ska bli så skönt att det snart är slut på det!!!