BIM v. 7
Licia - känns samma här. Känner ingenting, man letar o letar efter symptom men det finns inga. Men sen kom jag på att jag inte har PMS heller, bidde lite gladare då! Fast vi har nog oddsen mot oss den här månaden. Men, man vet aldrig....
Licia - känns samma här. Känner ingenting, man letar o letar efter symptom men det finns inga. Men sen kom jag på att jag inte har PMS heller, bidde lite gladare då! Fast vi har nog oddsen mot oss den här månaden. Men, man vet aldrig....
Hoppas du får bort det snabbt Yrrepyrr - bara tanken på uvi får mig att känna av det... Blä!
Tack Maglan - hoppas att tanten håller sig borta från dig nu! BIM dagen är verkligen hemsk! Spring på toa stup i kvarten....
Licia - joina oss som tänker testa på fredag! Här kliar det i fingrarna att testa, men jag vill verkligen ge BIM en chans och slippa bli så besviken....
Skit....
Städpatrullen verkar vara på ingående. Drar i magen, mensvärken är på G och lite rosafärgade flytningar uppe vid tappen... Jaja, vi var ju inte med till 100% den här matchen.... Väntar dock med att flytta mig innan det kört igång på riktigt.
Vill ju bli med barn nu!!!!
grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis
:-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d
Minxy - nada här än. Har inte testat men tror verkligen att mensen är på intågande. Men än är inte hoppet ute, fast jag räknar nog med mens senare idag. Tyvärr....
Hur går det för dig?
Tack Fluffmoln! Det enda jag känt änså länge är att det är rosa flytningar uppe vid tappen. Lite mensvärk med lååånga mellanrum. Ville ju vara med dig på andra sidan ju!
Inget ont som inte har något gott med sig! Nu är mensen tillbaka i sitt vanliga spår! 27 dagars cykel och den lär komma som sig bör runt halv tolv-tolv. Börjar friska i med mensvärken nu.... Jaja, på´t igen om 14 dagar!
(Den här gången kommer vi vara i Stockholm tillsammans. Sista nätterna i gamla lägenheten. *Snyft*)
Är man skum som börjar se fram mot nästa ÄL runt den 27:e redan?????