BIM v. 7
Neeeeeejjjjjjj, du skulle ju inte dit Snöhästen! *kramar* Men du slipper ju vänta så länge i alla fall
Neeeeeejjjjjjj, du skulle ju inte dit Snöhästen! *kramar* Men du slipper ju vänta så länge i alla fall
Rutiga Rutan - det är inte rättvist att du mår dåligt x2! Hoppas att det bara är flunsan som gör att du mår dåligt och inte mensen. Kramar i allt elände, det är hemskt att vara sjuk!
Och bara ett litet sportinlägg, snart är det Storslalom!!! Heja Anja och Ottoson och övriga svenskor!
Massa stora kramar Minxy!!!!
Spännande andra åk, fast vi är mest upptagna att planera resa till London....
Ja, jösses! Ni har ju testat så tidigt!!! Kom igen, ni kan ju fortfarande få +!!!!
Glad Alla Hjärtansdag till Er aliihopa!!!!! (Bästa BIM-period någonsin det här
)
Ingenting här än. BIM idag utgår jag från. Mensen är dock på G nu. Tempen sjönk lite imorses och magen spänner nu. Bruna flytningar uppe vid tappen.... Så jag väntar in kl 12 idag. Blir 28 dagarscykel nu tydligen.
Kramar på er!
Snöhästen - tyvärr knackar hon redan på och har nu börjat forcera dörren. Räknar med att hon tränger in kl 12, trots alla avspärrningar...
blir ilsk på henne. Men vi får kanske nöjet att plusa ihop nästa sväng...
Punkligt! Skönt ändå, slapp gå över BIM nu och bli nervös! Nya tag nästa månad, då är ju sambon hemma i alla fall!
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)
13/2:ia1982(13:e),(1 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 37
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59
Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle (17 st)
Japp, sällan jag deppar ihop totalt!
Men nu har jag förberett mig på mens sen igår så jag är väl mer dum är ledsen.... Känns ändå rätt kul att få testa med stickor och ha mannen hemma den här gången..... Lite mer avslapnande
Yrre - kan vi inte fuska in dig lite. V 11 är en magisk tråd.... Den 8/3 tillhör tex v.11, så misströsta inte! Vill ju inte vara utan dig... Fast jag tror att det gått bra för dig!!!
Åh vad sött!!!!!
Min käre man har bokat bord på resturang och jag kan knappt röra mig pga mensvärken
Hur ska jag kunna njuta av god mat????
Hej då!!!
Ha det skönt i Tahiland!
Grattis till plusen!!!!! Och kramar till er som kom på sista raden....
Yrrepyrret - när ska du testa då???? Jag är ju såååååå nyfiken nu!!!
Superstålis - samma här!!!!!! Fast när han frågar får han veta lite, men han blir så förväntansfull. Förra månaden trode båda att vi lyckats men så kom mensen sent på BIM+3. Vill bespara honom fler skenisar i fortsättningen. Pratar av mig här, och det funkar fint!!!
Yrrepyrre - tror jag vet varför det står pregnant på dig. Du har registrerat ett positivt grav test på cykeldag 15. (HPT=Home Pregnancy Test). Men din kurva ser verkligen lovande ut!!! Liten fin dipp på dag 9 och så höjningar!!! Jättefint tecken!
Grattis Junior J!!!! Jätteroligt!!!
Jättegrattis Yrrepyrre!!!!!! Gud vad kul!!!!! Grinar nästan...
Ise74 - har du inte testat något sedan spottingen började? En del får ju lite spottings när mensen skulle kommit, kroppen som är lite förvirrad.....
Jag är också nyfiken på vad som händer med er andra här!!!
Kommer sakna er som plussat, men är SÅ glad för er!!!!
JuniorJ - usch, fy vad tråkigt! Stora kramar till er!!!!