BIM v. 7
Hihi, ni är roliga!
Ja, det är ju tusan också att han tvunget ska vara med... Jag är ju jättebra på att fixa saker på egen hand
Hihi, ni är roliga!
Ja, det är ju tusan också att han tvunget ska vara med... Jag är ju jättebra på att fixa saker på egen hand
Då lägger jag in dig yiyah, och puffar fram listan lite...
Fick MASSOR med ÄL-stickor och känsliga gravtest idag på posten!!!
Jag som ALDRIG skulle ÄL-testa eller bli testberoende
Ni har dåligt inflytande på mig tejejorna....
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)
15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)
16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)
17/2: Beautyflie, Nelda (2)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a)(2)
Kvar på bim-listan: 27
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 27
Statistik: 0,2 * 27 = 5,4(20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Lisa1979 - svårt att säga om du haft det. Min mens kom nu senare än den skulle men efter som jag testade neg innan tror jag bara ett den flyttade sig lite. Kanske gjorde den det för dig med. Fast hade inte du en bild med ett svagt plus? Då kan det ju ha varit ett tidigt mf. Kroppen sköter dock "utrensningen" själv vid tidiga så du behöver nog inte oroa dig!
***Kramar***
När jag fick mf så visste jag inte om att jag var gravid, vi försökte ju inte eller så. Det var i augusti/september. Märkte dock av en blödning mitt i perioden, antagligen en nidblödning, som jag reagerade på. För jag blöder aldrig mitt i och fick ha tampong en dag. Sen kom aldrig mensen när den skulle. Jag reagerade dock inte på det först, men när mensen kom var den ca 1½ vecka senare än vanligt och det gjorde väldigt ont. Konstigt ont. Mensen var även brun/svart, sen väldigt röd. Först när det kom en väldigt sammlad klump i bindan fattade jag vad det var fråga om. Sen höll mensen på ganska länge den gången.
Välkommen hem Stil07!
Har fått arga kommentarer från Malmö om snön. Den förstör surfandet och golfspelet...... Vem vill vara nära vatten på vintern. Burrr!
Då har vi lite mer snö här strax utanför Östersund! Underbart vackert idag. Sol och allt står i toner av vitt, lila, rosa och blått!
Blir som sagt första gången med stickor nu, tänkte börja på tosdag. Hade dock lite äggvita förut, men det är förtidigt för det än så länge!
Ett litet tips!
F.o.m kl 19.30 ikväll kommer kunskapskanalen att handla om "bebisverkstad" (hittar inget bättre ord). Verkade som om det skulle vara ett gäng intressanta program! Tips bl.a och nya forskningsrön.
Tyckte att det verkade intressant!
Hyacinth - när jag får de tankarna brukar jag tänka på hur många barn det faktiskt föds varje år och hur många som blir gravida. På något sätt hjälper det mig att veta att det inte är till för en exklusiv klick enbart. Sen är det ju en del som ska stämma också! Rätt ägg, rätt spermie... Helt plötsligt kommer det att stämma och man kommer nog bli rätt förvånad när det gör det!
Vet inte om det hjälper dig, men det hjälper mig att tänka så.
Ta en titt på Kunskapskanalen ikväll och se vad de säger. Såg lite från ett program där om detta förra året och det var väldigt bra!
Känns som om det blir en del plus i den här tråden nu!
Hej Precious Alva - kul att se dig igen! Känner igen det med jobbet, tyvärr så var det för mig på mitt förra ställe pga att det var dålig ledning vilket påverkade stämmningen... Mår du dåligt att du vantrivs och får ångetst tycker jag att det enda raka är att sluta. Varken du eller din familj kommer må bättre för att du stannar kvar!
Skenisheten har jag börjat se ett litet varannan gång mönster i.... Varannan månad är man super skenis och nästa månad känner man inget(vilket givetvis tyder på graviditet
)
Hoppas det reder sig för dig!!!! *kramar*
Men ska ni redan ha ÄL????
Tyckte bara att det verkade lite tidigt för det än... Sitter ju själv här och hoppas den blir sen eller att den brukar vara sen! Har ju inte 100% koll på när min brukar vara....
Tror våra ÄL-dagar i v.7 börjar rulla in nu mot veckoslutet!!!!
Precious Alva - jag personligen tycker att det låter som en bra lösning! Ni kommer garanterat att må bättre av det allihop! Sen kan det ju finnas små saker du kan göra för att bidra till hemekonomin. Dolda talanger som är dags att plocka fram nu? Catering kanske? Eller något annat du är bra på. Lycka till! Önskar jag kunde hjälpa dig.
Smila75 - äggvitesekretet kan också komma några dagar innan själva ÄL, ha det i bakhuvudet....