• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Stil07

Nu måste den här gamla "tanten" också gå och dra något gammalt över sig.... jag får inte vara uppe längre....förhoppningsvis vaknar jag med ömma bröstvårtor, lättmolvärk, metallsmak i munnen, kraftig huvudvärk och väldigt väldigt illamående.

Dröm sött!!

• Mrs  You
    Stil07: Nä fy jag blev änna deppig när jag fick mensen hur kan man vara så säker på att man är gravid när man sen inte är det...
    skrämmande ju....
    Har bara en känsla av att vi inte prickade nu heller men vi får se....

• Maglan

Ingen som känner typ lika dant som mig när ni trycker på tjejmagen?

• Tinkerbelle

Mrs You - bara ni fått till det runt ÄL så kan ju det vara tillräckligt! Spermierna lever ju länge i bra miljö. Så mkt som man läst här har man ju sprungit på flera som blivit gravida trots sex upp till 5 dar före ÄL och dagarna efter....

Stil07 - Sussa sött! Hoppas du får söta drömmar!

• Full av förhoppning

Jag har Bim den 17:e .... tror jag... har så konstig mens och dessa äl-stickorna var lite otydliga så jag vet inte säkert....

Har fått två mf sedan dottern föddes och två innan henne, så jag hoppas verkligen verkligen... detta är femte försöket på nummer två...

• Mrs  You
     Hehehee ja jag hoppas att makens soldater har överseende med mitt slarv...
    Tänker iaf inte köpa fler billiga tester det är så sant som det är sagt,känner min konstig i livmodern nu så jag har säkert ägglossning nu men stickorna är slut och maken sover har myst en gång idag bara så vi får hålla tummarna...

Någon mer som det tog några månader för inna man fick bukt på detta med ägglossningen osv???
    Bara jag som är hel snurrig här?

• Yrrepyrr

Godmorgon!

Verkar som om jag alltid är först här ;-9
    Ang denna aktiva tråd..ett förtydligande..Kanhända verkar det som om att man bor här men den enkla förklaringen är denna
    Jag är arbetslös..(förutom 2 timmar om lördagarna) alltså hemma ofta och jag har datorn i köket..på köksbordet, lätt tillgänglig alltså
    Kvällstid är det väl lite si och så och nån nattuggla är jag ju inte så därför verkar jag så nedrans morgonpigg!

Efter nätter av smömnlöshet sov jag som en stock tack vara min kisse som gossade med mig istället för min hund..Kunde aldrig tro att man kunde sakna så mycket!

Tempen är fortsatt hög, jag är pigg, kaffet kokat och idag ska jag till stan och shoppa!

Kan det bli bättre?

(oj vad långt det blev..deal with it! )

• Yrrepyrr

Och en enkel fråga Om ägget blivit befruktat, har man fortsatt hög temp då??..Nån?? För annars är jag sjuk eller nåt.

Har alltid kring 35,5 - 36,4 om högst vanligen och ligger nu över 37,2 varje dag sen äl men det är ju 4 dagar sen..

• Sofis

Yrrepyrr: Godmorgon! Jag kan tyvärr inte yttra mig om en temperaturhöjning, men däremot så vet jag att jag själv har varit väldigt varm de senaste dagarna. Jag vet inte var vår febertermometer är så jag kan inte kolla, men som sagt jag har har svettats väldigt mycket...så det kanske finns en möjlighet att du har en liten på väg snart