• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Bluna

Har deppat ihop helt nu, måste rycka upp mig. Fundersam Fattar inte varför mensen kom så sent, jag brukar alltid ha 31 dagar högst mellan varje. Hur ska jag nu räkna? 35 dagar tills nästa eller? Jag hoppas på att det blir 31 dagar som vanligt och hänger kvar i denna tråd. Denna gång tänker jag testa med älstickor för nu ska vi minsann inte missa äl!!! Jag blir ledsen så fort jag ser någon som har stor mage. Jag skulle ju ha haft det nu. Gråter

• Paw Print

Bluna, vet hur det känns, på mitt jobb är det 2 st som är i 7:e mån, och jag kan bara inte låta på att stirra avundsjuk på deras magar! Samtidigt känner jag mig taskig som inte kan glädja mig för deras skull...

• Bluna

Ja, man får väl helt enkelt ta och rycka upp sig...

• Tinkerbelle

Åh Bluna - likadant här.... Fattar inte heller varför mensen dröjde som den gjorde. Har också gått in i den depp-period. Känner mig ensam och liten. Man har ju inte så måmga att prata med. Som alltid kommer ju tankarna om det skulle vara något fel så det inte går.... När man hellst av allt vill prata med mamma för att få råd och lite support så går inte ens det eftersom vi vill att det ska vara hemligt att vi försöker så länge det går.

Kommer också testa stickor. Känns ändå lite kul iallt "elände".

• Bluna

Tinkerbelle- Ja nu får vi ta nya tag och peppa varandra. Det finns en chans att det blir vår tur nu!!! Flört

• Fluffmoln

hej tjejer,

känner igen mensdepp-perioden. Fick också det faktiskt. Och såklart tror man att nåt e fel och oroar sig jättemycket. Men nu har jag sett till att träffa kompisar mycket och göra roliga saker. Man får inte glömma bort sitt liv runtomkring heller. Jag har gått in så mycket för att bli gravid att det börjat kännas som en besatthet. Försöker vända det nu.

• Tinkerbelle

Hej Fluffmoln!
    Nja, det är nog inte så mycket mens-dep här. Mer deppning i allmänhet. Är inne i en saknar-kompisar-fika-spontana-påhälsningar-depp. Flyttade i höstas till ny stad eller snarare landet och har inte lärt känna så många här än. Så det här depp-perioderna kommer. Kanske utlöste mensen deppigheten...

Attans, ville ju sätta depp-prägel på tråden nu! Har ingen lite roliga ÄL-nyheter att komma med snart!!!!!

Eller något annat roligt som händer hos er andra?

• Fluffmoln

tinkerbelle,
    Måste vara segt att flytta till ett ställe där man inte känner nån. Det tar ju tid att bygga upp vänskap faktiskt. Är du långt ifrån dina gamla kompisar?

• Tinkerbelle

Fluffmoln - ja det kan man säga. Mina kompisar finns i Skara och skåne, men främst i Uppsala/Stockholm. Själv har jag hamnat i Östersund... Man tänker inte på att de glömmer en själv så fort! De har ju kvar allting. Och det är som du säger svårt att bygga upp ny vänskap. Den grundas ju på speciella omständigheter. Änså länge har jag inte mer än väldigt ytligt bekanta här. Tyvärr.
    Det kommer väl, men just nu händer det så mcket på alla fronter att man saknar det gamla kompisgänget!

Svar på tråden BIM v. 7