• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Rödis verkar sluta tidigt!!!!

Bra dag! Iskallt här -22 grader.... Ska baka lite cheesecake och bjuda på fika i eftermiddag. Har världens bästa recept på det, marmorerad vanilj och choklad. Gotti!!!

Förhoppningsvis kommer stickorna i morgon, sen är vi snart back in buisness tjejor! Inte långt kvar tills våra ÄL börjar droppa in nu....

Kramar och ha en fin söndag!

• Yrrepyrr

Hu va kallt. I umeå "bara" -10 hihi!Att baka lät gott..men det blir nog en enkel sockerkaka med chokladbitar i ;)
    De dära stickorna...finns de på apoteket? tänkte..tja man kan ju roa sig med kanske..nåt att pyssla med medans man väntar ;)
    Kram till alla härifrån med!

• Rottis77

Oj, ni har det ju jätte kallt!!! Här nere är det +4,5, blåsigt och regnigt, skit tradigt...så det är bara att stanna inne och mysa, hihi.

• Yrrepyrr

Rottis 77 Ja du är ju inne i tiden då man ska mysa så det kan ju lika gärna regna och blåsa best det vill ;)

• Rottis77

yrrepyrr: Ja, vi får passa på nu, för han jobbar borta Mån-Tors i 9 veckor nu, suck.

• Yrrepyrr

Oj det lät inte kul! Minns när min gubbe låg borta på veckorna :(
    Det var inte skoj!
    Hoppas att det tar sig nu då så du har ett litet pyre i magen som sällskap!

• Rikku

vad dagarna går sakta när man väntar på ÄL ska ha ca 30 31 jan
    känns som all evighet tills dess
    lycka till för er andra under tiden nångon ska det väl vara våran tur

• Minxy

Rikku; samma här...tror också att min ÄL kommer infalla runt den 30/1. Tiden går så sakta.

• labolina1

Samma här!!! Håller med, det känns som att hela livet går ut på att vänta just nu. Är det inte på ÄL så e det på BIM.
    Jag önskar man kunde stänga av hjärnan.

Svar på tråden BIM v. 7