• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Bluna

Ja denna väntan. Bäst att inte tänka så mycket på det. Men men det gör man ju ändå. Ska försöka att inte vara inne här så mycket för då längtar jag ännu mer. Bara   äl kunde komma snart...

• cattis82

Tant röd är över för den här gången. Så nu är det bara att vänta in ÄL som borde vara runt den 29/1. Svårt att veta eftersom jag hade så lång cykel förra månaden (33 dagar).

Kan bara hålla med om att denna väääääntan är så tråkig. Känns som det är värre den här årstiden också. Snöigt värre är det här (småland) iallafall och 0 grader. Vintern har tagit sig ner hit nu.

• Mrs  You
    Misan1 skrev 2007-01-21 08:49:01 följande:
    jag hoppar in här om det går bra jag har ÄL 2/1 och Bim 16/1..
    Skrev fel datum va?
  • Tinkerbelle

Mysigt att ni också får lite snö! Mamma o pappa var glada då det snöade i Skara i går. Här i Östersund blev det varmare i eftermiddags, bara -11. Men nu sjunker det igen....

Snart ger sig tanten av!

• myra2

Hej på er.
    Jag är helt ny här, har läst lite på denna sida innan men nu är jag medlem...Känns skönt att kunna prata med ngr utomstående.

Har haft ett X i somras, opererade bort en äggledare, fick ett MA i v.11 i december, just nu väntar jag på min ÄL som blir antagligen måndag eller tisdag? VAd är era symtomer?

VAD betyder BIM?

• myra2

Cattis82

Min cykel är också lång, 32 dagar... men jag är osäker på när jag har ÄL, vilka är dina symtomer? just nu är jag väldigt gasig i maen, ungefär som vid mens...luktar apa... hemma i min familj kallar vi det för mensfisar, det luktar ju faktiskt värre än vanligt, eller?....

• Yrrepyrr

BIM betyder beräknad inte mens eller bebis i magen..Om dy för muspekaren över ordet som kommer det fram vad det står för ;)

Jag har 31 dagars cykel Och när jag har ägglossning blir jag på lite halvtaskigt humör och får ökade flytningar :D känner igen mig om pruttarna *asg*

• myra2

tack ska du ha... anade att det stod för ngt liknande...

nu måste jag sluta för denna gång, ska fika lite... snällt att du skrev tillbaka...

kam på er alla, ha en mysig söndag...

Svar på tråden BIM v. 7