• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

det är det som gjort mig meganojjig. jag har haft mens oregelbunden men dock haft mens enda sen jag slutade käka p-piller i april men när min gyn kollade i dec kunde hon inte se att jag haft ÄL... nu har jag käkat pergotime och fått en bekräftad ÄL och håller tummarna för att systemet ska vara normalt igen nu...

• hyacinth

yrrepyrr - mycket bra fråga! det undrar jag med!

• Lisa1979

Hej tjejer!
    Jag tror nog att jag kommer hamna i den här BIM-listan, men jag aväntar med att skriva in mig tills jag har haft ÄL. Min ÄL har nämligen kommit på allt från dag 13 till dag 22...

• Lisa1979

Yrrepyrr: Dagen där mensen kommer är dag 1 och ägglossningen brukar komma runt dag 14. Det spelar ingen roll hur många dagar du blöder.

• yiyah

Slänger mig in i den här tråden. Den här gången SKA jag bli gravid, så är det bara. Vägrar acceptera något annat! 

ÄL 2/2; BIM 16/2. 

Mamma till ♥Patricia♥, ♥David♥ & ♥William♥
  • Tinkerbelle

Då lägger jag in dig yiyah, och puffar fram listan lite...

Fick MASSOR med ÄL-stickor och känsliga gravtest idag på posten!!! Jag som ALDRIG skulle ÄL-testa eller bli testberoende Ni har dåligt inflytande på mig tejejorna....

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a)(2)

Kvar på bim-listan: 27

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 27

Statistik: 0,2 * 27 = 5,4(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

• Lisa1979

Tinkerbelle: Jag läste din presentation att du haft ett tidigt missfall. Hur yttrade det sig? Jag fick nämligen min mens 17 dagar efter ägglossning istället för 10 dagar som jag brukar. Kan det varit ett tidigt missfall?

• Tinkerbelle

Lisa1979 - svårt att säga om du haft det. Min mens kom nu senare än den skulle men efter som jag testade neg innan tror jag bara ett den flyttade sig lite. Kanske gjorde den det för dig med. Fast hade inte du en bild med ett svagt plus? Då kan det ju ha varit ett tidigt mf. Kroppen sköter dock "utrensningen" själv vid tidiga så du behöver nog inte oroa dig!
    ***Kramar***

När jag fick mf så visste jag inte om att jag var gravid, vi försökte ju inte eller så. Det var i augusti/september. Märkte dock av en blödning mitt i perioden, antagligen en nidblödning, som jag reagerade på. För jag blöder aldrig mitt i och fick ha tampong en dag. Sen kom aldrig mensen när den skulle. Jag reagerade dock inte på det först, men när mensen kom var den ca 1½ vecka senare än vanligt och det gjorde väldigt ont. Konstigt ont. Mensen var även brun/svart, sen väldigt röd. Först när det kom en väldigt sammlad klump i bindan fattade jag vad det var fråga om. Sen höll mensen på ganska länge den gången.

• Syrran79

Hej allihopa!
    Får jag vara med..?
    För mig är det första försöket och jag är så förväntansfull! Jag och sambon har velat ha barn länge, men eftersom jag pluggat fram tills nu så har vi väntat. *håller tummarna för oss alla*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a) (2)

Kvar på bim-listan: 28

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 28

Statistik: 0,2 * 28 = 5,6(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

Svar på tråden BIM v. 7