• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Silverklar

Hej!

Lägger till mig här.
    Roligt att se några bekanta nick här, även om jag (liksom andra tidigare har skrivit), hellre hade träffat er åter i en annan slags tråd

Har hittills inte tempat eller äl-testat. Och tänkte även denna gång prova utan, men istället öka "mys"frekvensen och se om vi lyckas pricka rätt! Annars får nog jag också börja testa och/eller tempa mig.

Men det kommer ju inte att behövas för det här är veckan som vi skall plussa (allihopa)!

Önskar oss lycka till!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e) (3)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a)(2)

Kvar på bim-listan: 26

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 26

Statistik: 0,2 * 26 = 5,2(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Mrs  You
    Äl närmar sig nu hehehe...

Om en vecka sätter vi igång här hemma
    Tills dess surfar man bara omkring bland trådarna här inne,dags å jobba igen nu veckan börjar 21.00 (natt arbetare)
    Hade hellre varit ledig hihiii... bara 2 veckor kvar dvs 10 nätter sen har jag nytt schema *äntligen*

Ska käka lite god Thai mat så fort mannen kommer hem från sin träning,ska bli goooott!!!
    Ha ett gott slut på veckan alla goa tjejer här på "vår" tråd....
  • Masqito

Har ÄL i slutet på denna vecka..så jag tänkte ta fram mina ÄL test och börja testa imorgon..Är fast besluten att få ett alla hjärtans plus =) Är det för tidigt att börja testa imorgon om jag har lite oregelbunden mens..har 14 test att utnyttja.
    Hoppas ni andra har det bra i snöyran..

• Mrs  You
    Masqito skrev 2007-01-21 17:48:25 följande:
    Har ÄL i slutet på denna vecka..så jag tänkte ta fram mina ÄL test och börja testa imorgon..Är fast besluten att få ett alla hjärtans plus =) Är det för tidigt att börja testa imorgon om jag har lite oregelbunden mens..har 14 test att utnyttja.Hoppas ni andra har det bra i snöyran..
    Jag ska ha Äl beräknad till 30/1 så jag tänkte börja testa 28/1 nästa söndag...
    det är mina sista 4 stickor sen kör vi utan dem ett tag om det inte vill sig denna gången heller....
  • Misan1

Ja det blev det... 2/2 på ÄL och BIM 16/2 är rätt....

• Masqito

Mrs You: Då förstår jag att du börjar testa några dar innan. Har du testat billigatesters ÄL test (stickor)..vet inte om dom är bra. Får köra varannan dags principen annars..Jag brukar känna ganska väl när jag har ÄL, men sen läste jag att man kan få ÄL känningar efter man skulle haft ägglossning.

Hoppas det tar sig för er!!

• Bluna

Tror inte jag har äl förren runt den 4:e. Två hela veckor kvar. Booooooring...

• Misan1

Ja och jag har den 2a är så långt dit...

• cattis82

myra2 - jag brukar inte ha så lång menscykel. Det senaste halvåret har jag haft 26 respektive 29 dagar varannan månad. Det var första gången som den var 33 dagar. Exakt 14 dagar före mens kände jag en stark smärta i höger sida av magen som höll i sig ett par timmar. Det var väl typ det enda symtom på ÄL som jag hade.

Ja här blir det varannan dags principen den här månaden också.

Oj vad det snöar, har kommit snart 20 cm sedan lunch, typiskt när man pendlar till jobbet. Förra veckan hade man nästan lite vårkänslor :)

• Masqito

Jobbigt att vänta...Det är vid ÄL som det börjar röra på sig, man myser och sen är det symptomjakt i 2 veckor. Haaha..
    Så nu är det inte många dar kvar..

Svar på tråden BIM v. 7