• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Full av förhoppning

junior J...
    japp jag har väldigt oregelbunden mens... senaste gångerna har cyklarna varit 38 och 36 dagar, så jag har räknat med en cykel på 36 dagar och då är BIM den 17:e... men denna månaden började jag inte testa med älstickor förrän dag 20 så jag kan ha missat det, för jag tyckte inte att det visade så tydligt... det blev inte så starkta streck som jag hört att det ska bli.

Så summan av kardemumman är att jag är rädd för att min cykel kanske var "normallång" denna gången och att jag då missat äl för att den varit mycket tidigare än de senaste gångerna... och jag då ska få mens nu i dagarna...

• Masqito

JuniorJ: Ja, en nidblödning skulle det kunna vara, fick ju en konstig pulserande värk på ett ställe i livmodern som höll på i 1-2 minuter. Detta hände natten till igår

• Junior J

Full av förhoppning: jag har oxå oregelbundna månader så jag har använt mig av ÄL stickor, fast som dig inte denna månad utan har gått på chansning och på känn, fick värk i lördags och tror att min ÄL var då, så vi får se.

• Full av förhoppning

mina "skenis"symptom nu är att mina bröst ömmar... jag har mensvärk som fortsätter ner i benen... mår illa på eftermiddagar och kvällar.... och fick ett rejält stick på höger sida i tjejmagen igår eller i förrgår (minns ej vilket)....

Ska bli så spännande att se sen vilka som plussar i tråden... vilka symptom som var äkta och vilka som inte var det...
    Vågar inte hoppas efter 5 försök varav 2 mf

• Junior J

Masqito: vad jag förstått så är det rätt vanligt med nidis, så ge inte upp hoppet än!

• Masqito

Har annars svullna ömma bröst och molvärk,fryser lätt och har kännt mig lite skum i kroppen idag annars inget speciellt.

• Masqito

JuniorJ: Jag har hört att det är ovanligt, men kollade upp lite om andra som hade haft ljust brunrosa flytningar mitt mellan ÄL och BIM och många hade plussat, så jag håller verkligen tummarna att det är nåt...
    Har börjat känt en konstig metallsmak i munnen också, men det hade jag både när jag plussade (mf) och när jag var skenis så det vågar jag inte lita på..

• Junior J

jag är oxå frusen, men åandrasidan fryser jag jämt + att det är vinter

• Fluffmoln

masqito, vet du ungefär vilken dag du hade äl?

• Junior J

Masqito: man kan ha alla symtom åt båda + eller -