• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

JuniorJ: Ja, men det här är mer en Rys-Frys, fryser inifrån..
    Jo, vet att symptom kan var både + och-..hoppas på + hehe

Fluffmoln: Jag hade ÄL den 29:e... BIM 13-14/2

• Fluffmoln

masqito,
    det passar ju i tiden för en nidis då det kan vara en mellanblödning också pga lite låg progesteronhalt mellan äl och mens (jag har haft så flera månader nu). Men det gångerna jag blivit gravid har det slutat efter ca 3 dagar. För på dag 13 efter befruktningen producerar graviditeten eget progesteron och då slutar mensspottingen...

• Lärarn

Hej!
    Här kom mensen idag, på dag 23 vilket är alldeles för tidigt. Andra mensen efter MA så jag är kanske inte så återställd som jag trodde... Skit!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn

• Masqito

Fluffmoln: Jag håller på en nidis *fryser som en tok här*
    Mellan blödningar brukar väl vara mer en blödning, den här flytningen kom en gång och var svagt brunrosa. Jaja..jag märker väl om mensen kommer..

• Masqito

Håll min hand: Hoppas det, fick ju den konstiga molvärken natten till igår, så rent teoretiskt skulle det vara rätt i tiden för en nidis. Vet du mer vad det betyder?? Att din konstiga värk kanske också var en nid..

• Misan1

Nidblödning kan både vara lite och lite mera bror på hur känslig man är... men kompis bödde i fyra dagar lite mindre än en vanlig mens.. så det är fall till fall håller tummarna för dig kram