• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Nämen lyckliga Yrrepyrre med glassen! *villocksåha* =-)

• Tinkerbelle

Yrrepyrr -gott!!! Har inget gott alls hemma *suck*.... Kanske att man skulle vara duktigt och baka lite? Lovade ju sambon en sockerkaka och jag är sugen på kladdkaka. Hmmm, får bli lite bakande efter skidskyttet!

Bara ett litet tips om tempen ni pratade om förut tjejer, för att ni ska kunna utkäsa något alls av den måste ni ta den samma tid varje morgon, innan ni går ur sängen och hellst innan ni rör er. Under dagen är det för mycket som påverkar tempen för att man ska kunna utläsa något av den.

• Loke2002

idag har jag inte haft någon blödning så jag hoppas på att det var en nidblödning!!

• snöhästen

aha Loke, det låter bättre! När har du BIM?

• mamma på vift

maglan: har haft molvärk sedan 2-3 dagar efter ägglossningen men ibörjan var de inte så kraftig. har bim på måndag den 12 jag med! ska kanske testa på söndag om jag vågar ;)

• Loke2002

jag har BIM 13/2 om jag har räknat rätt

• Maglan

mamma på vift

Hihi..du får göra det :P Ska se om ja kanske testar på sönda ja me om inte tanten dykt upp :P
    Mår du illa också?

• Superstålis

Förra månaden tyckte jag mig ha en massa känningar. Nu har jag haft vinterkräksjukan några dagar och har inte lyckats uppmärksamma något annat än det. Men det är nog för tidigt att känna något än för min del. Har inte bim förrän 18/2 så.