• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Håll min hand: Ja, det var lite läskigt om det nu stämmer att det var en nidis..bad att få ett tecken på att jag verkligen var gravid och så kommer den konstiga värken precis efter..Weird!

• Junior J

vilket grav test kan användas tidigast, alltså flest dagar innan beräknad BIM nån som vet?

• Masqito

JuniorJ: Undrar jag också..vilket är känsligast om man borster från stickor? Tänkte beställa test på nätet nämligen..

• englabella

hmmm... är det bara jag som är ett fullständigt testfreak? Har redan förbrukat ett antal, fast jag inte har en tillstymmelse till symptom och eg inte tror jag är gravid. Och även om jag skulle vara det så skulle det ju inte bli nåt plus ändå, än. Suck. Trött på mig är jag ibland, men det är ju så roligt att testa

jättetidiga stickor finns på Mirres. De mäter 10 mlU/ml. Har ett sånt kvar och testar efter helgen, om jag kan hålla mig....