• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Minxy

englabella: Jag testade igår (BIM -6) och fick självklart minus. Fattar inte VARFÖR jag testade! Varför är man så korkad?? *s* KLart det blir minus om det är 6 dagar kvar till BIM - vissa plussar ju inte förrän flera dagar EFTER BIM till och med!

Men jag tycker att vi har rätt att vara testmissbrukare

Och jag ska testa imorrn igen

• Junior J

nu beställde jag på rfsu:s hemmsida, ska komma om 5 dagar.
    jag gör av med sjukt mycket pengar på test varje månad så nu bestämde jag att inte köpa hem för tidigt, för annars använder jag bara upp dom, så dom här kommer ju rätt nära inpå BIM så det blir bra.

• englabella

minxy: skönt att höra att man inte är ensam! Är på BIM -6 idag så självklart minus. Har ett helt förråd av alla möjliga test så jag kör nog på imorgon också
    Skönt att man upptäckt näthandeln iaf. My kind of heaven

• Rutiga Rutan

Jag vet varken fram eller tillbaks - förra månaden var jag hur skengravid som helst och nu har jag inte kännt något förräns igår då molvärk började i ryggen. Nu ikväll har den blivit väldigt stark så nu är jag supernervös att mensen ska komma tidigt !!

• Maglan

shit vad ni skriver brudar :P
    Min molvärk finns kvar, blir jätte hungrig jätte snabbt..typ bara 1-2 timmar efter jag ätit. Kan inte äta nå mycket heller.
    Mår illa, jhar sura uppstötningar och kissar ovanligt mkt..hoppas på en det blir plus så jag inte är skenis för då blir jag gaaaalen :/

• snöhästen

Flyttar fram listan lite bara - så vi har den inom räckhåll

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn

• Misan1

Masqito: du måste hålla oss informerad sen.. när ska du ha BIM då??

• Junior J

har kollat klart "Medium", ett måste för mig.
    Å nu ska jag sussa, så ses i morgon alla nattugglor!
    med nya tag och kanske pluss, men framförallt mera symtomer att fundera kring!