• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Misan1: Tack..håller tummarna här också kan jag säga
    Det kan tydligen vara hur lite och mycket som helst, det hade varit perfekt om det stod en mängd och färg på flytningen så man visste! Var lite kul för kvällen jag fick den konstiga värken så bad jag att få ett bevis på att jag var gravid..2 minuter senare kom värken.

Yrrepyrr: Det vore underbart om det vore så för då kan jag med glädje vänta till Alla Hjärtans Dag med att testa..
    Annars kommer den förbaskade mensen snart och knackar på!

• snöhästen

Vilken fantastisk tråd!!! Det är som live-sändning dygnet runt av den bästa såpa jag just nu kan tänka mig
    Jag har typ inga symptom alls idag. Har små, små stick/nyp i äggstocks-livmodertrakten som kommer och går (men om jag inte var så uppmärksam så skulle jag förmodligen inte ens känna det). Sedan har jag lite, lite svag mensvärk som kommer och går (men det är ju inte helt ovanligt några dagar före mens heller...) Har lite, lite ont i brösten, mest liksom på sidorna och liksom emellan konstigt nog... (men ja, det kan ju också vara inför det s@&(#)/@@s tantbesöket
    Hur som helst så tror jag inte alls på något + för mig denna månad men jag bara måste ju vara kvar och se hur det går för er alla!!! Jag hoppas att listan klart överträffar det förväntade antalet + utifrån statistiken. Det finns faktiskt, statistiskt sett, en liten liten chans att mer än 80% plussar! Den statistiska sannolikheten för detta är förstås mycket liten, men inte obefintlig
    För egen del har jag redan räknat ut när jag bör ha äl nästa månad - DÅ minsann ska det hända grejer

• Masqito

snöhästen: Ja, det här är som en talkshow..Snabba vändningar och snack dygnet runt..När man kommer hem från jobbet om dagarna har man missat säkert 10 sidor med inlägg..Jättekul!!
    Det är nästan som att sitta och läsa en bra roman när man ska gå igenom vad som sagts..

• Tsarbabe

Oj, idag som alla andra dagar har det skrivits mkt
    Är sjuk i feber och förkylning så jag är inte inne alls så mkt som jag hade velat...

Vill testa nu (!) Helst igår men vet att det är på tok för tidigt..

Nä nu blir det en sen middag...

• Junior J

jag har små stickningar åt ljumskarna till nån med samma symtom?

• snöhästen

Inte precis i ljumskarna... Mer på sidorna och mitt på nedre delen av magen. Tror det är bra med känningar i ljumskarna, det är vad jag har hört iallafall

• Junior J

jag låvade att inte leta symtomer, den här månaden och det gick ju bra men det här går inte bortse ifrån det som jag känner , men det jobbigaste är att ha oregelbundna månader så det skulle ju lika gärna vara mensen som gör sig påmind.

• Masqito

JuniorJ: Jo jag känner igen det där..men jag tror att jag är lugnare den här månaden då jag blev så fasligt skengravid förra månaden. Tycker det är kul och sitta och jämföra symptom och känningar Jag har också ganska oregelbunden mens, så det är lite lotteri..