• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

flyttar listan
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 51 = 10,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99(25)

• Junior J

full av förhoppning: har du oregelbundna månader? eftersom du oroar dig redan för mens, du och jag har samma BIM-dag

• Masqito

Fick en lätt rosa aktig flytning idag på pappret när jag torkade mig..hoppas inte det är mensen på gång
    Har inte känt mig så gravid idag, så jag får nog sikt in mig på nästa månad..

• Fluffmoln

junior J,

jotack, känns bara bra i magen! Lätt molvärk i livmodern och ömma bröst och så är jag sjukt känslig för lukter..

• Junior J

Masqito: hoppas att det är en NID blödning, det kan väl ligga i tiden för dig?

• Maglan

Masqito

Usch :/ Tråkigt :/

Någon som vet ifall det skulle vara skadligt för barnet (om det är nåt) Ifall jag spelar innebandy nu? Det gårganska hårt till så?

En till fråga.. Efter att jag kissat så känns det som att hela livmodern drar ihop sig/spänns..vad kan de bero på?

• Junior J

Maglan: nej det är ingen fara, dom flesta som är gravida så tidigt vet inte ens om det och kör på som vanligt.

• Maglan

Junior J

Okej :) Vilken tur.. :)
    Nu har min molvärk blivit starkare. Mensen är säkert på g här med :(